Sport1 Banner

אוסקר סקאריונה: "אני אוהב לשלוט במשחק"

אוהב לשלוט במשחק
אוהב לשלוט במשחק |

הרכש של מכבי ת"א הציג עצמו באתר הרשמי: "אעשה הכל בשביל אליפות"

(גודל טקסט)

הרכש החדש של מכבי תל אביב אסקיאל אוסקר סקאריונה הציג את עצמו בראיון לאתר הרשמי, והבהיר שהמטרה הראשית היא להחזיר את האליפות.

"מכבי זה מועדון שמשתתף קבוע במפעלים הבינלאומיים והמטרה של הקבוצה היא תמיד לזכות באליפות", הודיע הקשר בן ה-31. "אנחנו רוצים להחזיר אותה אלינו ונעשה הכל בשביל שזה יצליח".

סקאריונה בנוסף סיפר על עצמו ועל יכולותיו: "אני אוהב לשלוט במשחק, להבקיע שערים ומקווה לעשות את זה גם כאן. אתן את הכל בכדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות , ומאוד מקווה שנצליח לעשות את זה.

הקשר החל את הקריירה האירופית שלו בקיץ 2006, כאשר עבר לת'ון מהליגה השווייצרית. ב-2013 הצטרף לקאסימפאשה הטורקית, בה שיחק שלוש שנים וכבש 40 שערי ליגה ב-94 הופעות. בקבוצה מהליגה הטורקית הוא שיתף פעולה עם שוטה ארבלדזה וכבר הודיע שישמח לעשות זאת שוב.


סקאריונה שמח לשתף איתו פעולה שוב (אודי ציטיאט)

בטורקיה דווח כי הקשר כבר היה בדרכו לחתום בשורות האלופה בשיקטאש, גם גלאטסראיי הוזכרה כמועמדת לצרפו, אלא שניסיון ההפיכה הצבאי במדינה והמצב ברחובות הביא לשינוי כיוון מהיר ולשיחה עם ארבלדזה על הגעתו לתל אביב. הקשר הארגנטיני מצטיין כמו זהבי בעיקר בכיבוש שערים מתוך הרחבה ונחשב לבועט פנדלים וחופשיות מעולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי