Sport1 Banner

אוחנה לאשדוד: החוזה אינו תקף. דורש שחרור

אוחנה על הספסל. דורש שחרור מיידי
אוחנה על הספסל. דורש שחרור מיידי | צילום: עדי אבישי

נציגיו של הקשר שלחו למועדון מכתב התראה לפני בוררות. עוד יגיע לגנט?

(גודל טקסט)

מיכאל אוחנה להחליט ללכת לבוררות בניסיון להשתחרר מיידית מחוזהו במ.ס אשדוד.

הקשר שמבוקש מאוד בגנט שהציעה עבורו 1.5 מיליון יורו, שלח הערב להנהלת המועדון מכתב באמצעות עורך דינו רועי רוזן, ובו הובהר כי אם החוזה בין הצדדים לא יבוטל לאלתר ובמיידי, יהיה עליו לפנות למאבק משפטי ולהשתחרר מהקבוצה באמצעות הליך בוררות.

לטענת אוחנה ונציגיו, הוא חתם על חוזה חדש במ.ס אשדוד בשנת 2013, אז היה מתחת לגיל 18, ומכיוון שחתם על חוזה לחמש השנים הבאות – בניגוד לתקנון המאפשר לשחקנים מתחת לגיל 18 לחתום עד שלוש שנים – למעשה החוזה הסתיים זה עתה והוא רשאי להשתחרר ללא תמורה.

אוחנה. ההצעה מגנט הובילה למהלך? (ערן לוף)

למרות מכתב ההתראה לפני ההליכה לבוררות, באשדוד מבהירים כי החוזה תקף וטוענים כי הם יכולים להוכיח מדוע החוזה בין הצדדים תקף.

סביר להניח שאותה הצעה מגנט, עליה פורסם לראשונה בספורט1, היא הסיבה למאבק בין הקשר לבין ראשי המועדון – מכיוון שג'קי בן זקן סרב להצעה מבלגיה והבהיר כי אוחנה ישרת את אשדוד עונה נוספת לפני שיימכר.

לספורט1 נודע כי בגנט הציעו לאוחנה קרוב למיליון ש"ח לעונה ואילו באשדוד שכרו שעומד עתה על משכורת חייל מוכנים לשדרגו ל-12 אלף שקלים בלבד.

 

מועדון ספורט אשדוד מסר בתגובה: "קיבלנו בהפתעה את פנייתו של עורך דינו של מיכאל אוחנה. למען הסדר הטוב נציין כי לפני כשנתיים, באוגוסט 2014 ערב יציאתו של מיכאל אוחנה להתרשמות בליברפול ובהיותו בן 18 ו-10 חודשים, נחתם בין בשחקן לבין מ.ס. אשדוד הסכם ארוך טווח. דבר זה, שהשחקן ועורך דינו משום מה מתעלמים מקיומו, הופך את טענותיהם ללא רציניות ולא רלוונטיות".

עוד באותו נושא: ג'קי בן זקן, מיכאל אוחנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי