Sport1 Banner

אוהדי בית"ר שוקלים מחאה כדי להחליף בעלים

הזעם גובר
הזעם גובר |

כועסים על חוסר הוודאות בנוגע למאמן ושחקנים. טביב: "אגיע ואסגור הכל"

(גודל טקסט)

חוסר הוודאות בבית"ר ירושלים עשוי להוביל למחאה חריפה במטרה לשנות את המצב. אוהדי הקבוצה שוקלים לפתוח יחד עם ראש העיר, ניר ברקת במחאה שתביא להחלפת בעל הבית הנוכחי, אלי טביב.

 

האוהדים כבר העבירו מסרים לברקת על רצונם לראות בעלים שישקיע יותר בקבוצה, מהלך שתופס תאוצה בגלל הקיפאון בהכנות לעונה הבאה והחשש שטביב שוב יפטר את המאמן, סלובודאן דראפיץ' וישחרר שחקנים בכירים.

 

 

"אנחנו שמענו שטביב נהנה העונה מ'עודף' בסביבות שני מיליון שקלים. מעבר לכך, בעונה הבאה הקבוצות מקבלות תוספת בגלל מכירת זכויות השידור ואנחנו לא רואים סיבה למה הוא לא משקיע כמו שצריך", סיפרו בסביבת האוהדים.

 

במועדון עצמו לא מבינים על מה המהומה. לטענת גורמים במועדון טביב הציל את המועדון בזמן של נראה רוכש באופק והעמיד אותה במצב בו היא מגיעה שנתיים ברציפות לאירופה.

 


טביב, האוהדים מתחילים לאבד סבלנות (דני מרון)

 

בקבוצה אומרים כי גם ההכנות לעונה במסגרתם נסגר מחנה אימון ורנכשו מערכות GPS מצביעות על רצונו הטוב של הבעלים שמצידו העביר מסר לאנשי המועדון: "אני חוזר בשבוע הבא ומהר מאוד אסגור כל מה שצריך".

 

מחאת האוהדים מתבססת על עניין נוסף והוא מצב קבוצת הנוער שירדה ליגה. בקרב חוגי האוהדים היעדר עניין מצד הבעלים וההתנהלות הלקויה בעונה הנוכחית בה סירבו בביתר" להביא אנשי מקצוע בכירים מצביע על הנקודה העיקרית: טביב לא מוכן להשקיע, אבל רוצה להרוויח וזה מה שגורם לאוהדים לרתוח על בעל הבית.

 

במקביל, האופציות על דן איינבינדר וקלאודימיר נגמרו. עזיבה שלהם בתוספת העזיבה הצפויה של עומר אצילי עשויה להגביר את מחאת האוהדים.

עוד באותו נושא: ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי