Sport1 Banner

אברמוב ייפגש עם אסייג. על הפרק: מינוי מנג'ר

עדיין ללא ניצחון במושבה. אכזבה כתומה
עדיין ללא ניצחון במושבה. אכזבה כתומה | צילום: עדי אבישי

מצב חירום הוכרז בבני יהודה על ידי ראשי המועדון אחרי ההפסד 1:0 לק"ש

(גודל טקסט)

בני יהודה מתחת לקו האדום אחרי הפסד ביתי נוסף במושבה, הפעם 1:0 לקריית שמונה, ובקבוצה לא מתכוונים לעבור לסדר היום לאחר תצוגת הנרפות שהפגינו השחקנים. בשכונה הכריזו על מצב חירום מקצועי לקראת המשחק בעוד שבועיים בחוץ נגד הפועל רעננה.

 

המאמן יעקב אסייג אמור להיפגש בקרוב עם הבעלים ברק אברמוב והיו"ר יוסי כהן כדי להחליט על המשך הדרך ובמועדון מבהירים כי אסייג בכל מקרה ימשיך להיות בצוות המקצועי כמו ב-15 השנים האחרונות, בין אם כמאמן ראשי ובין אם כעוזר. "אסייג לא בנה את הקבוצה, הוא מנסה להוציא ממנה את המיטב, כל מי שראה את ההפסד לק"ש מבין שכרגע הבעיה היא בשחקנים".

בבני יהודה לא פסלו מהלך בו יגיע לשכונה מאמן בכיר ומנוסה לעמדת המנג'ר המקצועי כדי לעזור ליעקב אסייג ולאסי בלדוט כשבקבוצה ממתינים להתפתחויות בשוק המאמנים ואם ייפלט לשוק מועמד ראוי הוא יוחתם. בבורסת השמות מוביל חברו הטוב של אברמוב, יוסי אבוקסיס ואם יעזוב את סכנין הוא עשוי להיקלט בשכונה.

 

אברמוב עזב את אצטדיון המושבה בכעס וכאב לאור היכולת החלשה של קבוצתו. המאמן יעקב אסייג לא חסך מילים קשות משחקניו בתצוגת הנפל והבהיר כי היה זה אחד ממשחקיה העלובים של בני יהודה.

 

אסייג זעם על שחקניו: "יכולת עלובה" (אריאל שלום)

 

גורם בסביבת המועדון סיפר הבוקר: "האכזבה הגדולה ביותר היא מהשחקנים הישראלים בקבוצה, הם נרפים ומקרינים בחולשתם על הזרים. אין ספק שיהיו בינואר שינויים גדולים בסגל והשאלה היא אם עד אז לא יהיה מאוחר כי הדרך לליגה הלאומית סלולה. לאסייג אין את הכלים להציל את בני יהודה הנוכחית".

 

שחקנים בקבוצה אמרו בסיום המשחק: "אם היינו סופגים 5:0 זה לא היה מפתיע. לא הגענו למשחק וכואב שההבטחות שניתנו ליעקב אסייג לא מומשו ונראינו רע יותר מאשר תחת בנאדו".

 

אסייג ובלדוט. בסיום המשחק נעלם החיוך (אריאל שלום)

עוד באותו נושא: ברק אברמוב, יעקב אסייג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי