Sport1 Banner

2:3 להפועל חיפה על עכו, הפער מכפ"ס: נקודה

האדומים בכרמל נושמים לרווחה
האדומים בכרמל נושמים לרווחה | צילום: ערן לוף

ניצחון לאדומים אחרי 10 מחזורים. צמד ללאלה, שער בכורה לפאלקושנקו

(גודל טקסט)

אחרי עשרה מחזורים ללא ניצחון ועם רגל בלאומית, הפועל חיפה חזרה לחיים עם 2:3 גדול ודרמטי בחוץ מול הפועל עכו, הפעם השלישית העונה שהיא לוקחת שלוש נקודות מהיריבה השכנה.

 

האדומים חוגגים (ערן לוף)

 

כנראה ששום דבר לא יילך בקלות לאדומים מהכרמל, וגם כאשר הניצחון נראה בכיס כאשר עלו ליתרון 0:3 בדקה ה-73, עכו הצליחה לכבוש פעמיים ולהגביר את פעימות הלב של כל הצופים.

 

 

אך הפועל חיפה השיגה כאמור ניצחון סופר חשוב, והרבה בזכות הקפטן – מהראן לאלא. החלוץ בן ה-34 אולי עשה את פריצת הדרך שלו בקבוצות אחרות, אך כעת הוא במועדון בו גדל והוכיח עם צמד גדול (שני העונה) עד כמה הוא חשוב ועלה ל-10 כיבושים העונה.

 

ואם לאלא בן ה-34 הוא ההווה של חיפה, אז מקסים פלקושצ'נקו בן ה-20 הוא כנראה העתיד. פלקושצ'נקו ערך הופעת בכורה בבוגרים וסיים אותה עם שער ראשון (נפלא) וגם בישול.

 

ההווה והעתיד נפגשים. פלקושצ'נקו ולאלא (ערן לוף)

 

אלי כהן רושם ניצחון ראשון כמאמן הפועל חיפה שכעט במאזנה 29 נקודות, רק אחת פחות מכפר סבא שהפסידה לבני יהודה. נותרו ארבעה מחזורים לסיום, ואף אחת לא רוצה להצטרף למכבי נתניה בלאומית. 

 

סוף סוף ניצחון. האדומים מרוצים (ערן לוף)

 

הרכבים:

הפועל עכו: דני עמוס, אחמד קאסום, משה מישאלוף, בוריס קפיטוביץ', שמואל מלול, ברניסלב יובנוביץ', יניב בריק, גיא דיין (עוז פרץ 46), עוביידה חאטב (ציון צמח 46), לאנרי קהינדה, דילן סייס (אליאור סיידר 76)

הפועל חיפה: מריאן אנטולוביץ', לירן סרדל, חיים מגרלשווילי, ברונו פינייארו, טאדאס קיאנסקאס, דימיטרי באגה, דור מלול (תומר סויסה 76), חנן ממן, מהראן לאלא (זארקו קוראץ' 83), שלומי ארבייטמן (אדריאן רוצ'ט 59), מקסים פלקושצ'נקו

מהלך המשחק:

דקה 26

0:1 הפועל חיפה: פלקוצ'נקו על סף הרחבה ספק בועט, ספק מוסר, הכדור מגיע ללאלא שמחמישה מטרים נוגח טוב לרשת.


לאלא וארבייטמן. הם יודעים כמה שהשער הזה יכול להיות קריטי (ערן לוף)

דקה 67

0:2 הפועל חיפה: כדור עומק ללאלא, קפיטוביץ' מנסה להרחיק אבל גולש לא בזמן, עמוס נתקע, ולאלא מנצל את הבלבול כדי להגניב רגל ולדחוק את הכדור פנימה.


הופעה של קפטן. לאלא (ערן לוף)

דקה 73

0:3 הפועל חיפה: מקסים פלקושצ'נקו מנצל את הקרדיט מאלי כהן ומחזיר עם שער נהדר. הקשר התקדם לעבר השער מ-22 מטרים בעט טיל לפינה הרחוקה. יופי של ביצוע.


הופעה מרשימה. פלקושצ'נקו (ערן לוף)

דקה 82

עכו מצמקת ל-3:1: יובנוביץ' הכניס כדור טוב לרחבה, קהינדה השתלט ובעט בסיבוב לפינה הימנית הרחוקה.


נוכחות ברחבה. קהינדה (ערן לוף)

דקה 88

עכו מצמקת ל-3:2: קודם יובנוביץ' עזר לקהינדה, הפעם החלוץ עושה את זה כמעט לבד עם סיבוב נהדר ברחבה וטאץ' מלא רגש שמספיק כדי למצוא את הרשת.


כמעט החזיר את קבוצתו. קהינדה (ערן לוף)

עוד באותו נושא: אלי כהן, ירון הוכנבוים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי