Sport1 Banner

0:3 קליל לב"ש אצל בני יהודה, צמד לוואקמה

שחקני בש. ניצחון בהילוך ראשון
שחקני בש. ניצחון בהילוך ראשון |

הניגרי סיפק את הסחורה לפני הביקור של סאות'המפטון. לוסיו השלים שלישיה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יודעת שכזה לזכות באליפות צריך גם משחקים כאלה. הקבוצה של ברק בכר הצליחה להשיג ניצחון 0:3, בהילוך ראשון, על בני יהודה כאשר הראש עמוק במשחק מול סאות'המפטון ביום חמישי.

 

השחקנים של ברק בכר נראו עייפים בתחילת המשחק, כאשר דווקא המארחת היתה קרובה יותר לכיבוש, אך היא ידעה לנצל את מה שנתנו לה וחזרה עם שלוש נקודות. 

 

 

טוני וואקמה היה בזמן הנכון ובמקום הנכון, בעוד שחקניו של אריק בנאדו כבר חשבו על ההפסקה וידע למצוא את הרשת של אמיליוס זובאס (45+1). במחצית השניה האלופה המשיכה לשחק בהילוך ראשון, אך הניגרי שם היה שם בשבילה, כשמצא את הרשת לאחר מבצע יפה של מיכאל אוחנה (69). וואקמה הוסיף בישול ארבע דקות אחר כך, כשמסר כדור מדויק ללוסיו שרק היה צריך לדחוק פנימה.

 

באר שבע יכולה להתפנות עכשיו להכנות לקראת הליגה האירופית, כאשר תארח את סאות'המפטון שהוכיחה שהיא בכושר מצוין בפרמייר-ליג. בני יהודה תחפש את הנקודות במקום אחר.

 


בכר. יכול להתכונן לליגה האירופית (דני מרון)

הרכבים 

בני יהודה: אמיליוס זובאס; איציק עזוז, מרקו יובאנוביץ', קסביה תומא, שון גולדברג; חסן אבו זייד (סתיו פיניש/ 29), ניקולה מיטרוביץ', אדינקו טרבוטיץ' (סער בנבנישתי/ 77); אלמוג בוזגלו דניאל אביטל (יונתן כהן/ 67), אלון תורג'מן.

 

הפועל באר שבע: דודו גורש; בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט; וובה בראון, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, מאור בוזגלו (מיכאל אוחנה/ 66), טוני וואקמה (מאהרן ראדי/ 76); בן שהר (לוסיו/ 62).

 

מהלך המשחק

דקה 20

אבו זיאד בעט מ-20 מטר, הכדור פגע באביטל הטעה את גורש וחדר לרשת, אך השופט שלום בן אברהם פסל את השער משום שהחלוץ היה בעמדת נבדל.

דקה 32

ב"ש קיבלה בעיטה חופשית כ-18 מטר אלכסונית לשער. בוגלו לקח את הבעיטה ושלח כדור מדויק לחיבורים, אך זובאס היה במקום והדף לקרן.


בוזגלו. היה קרוב לשער ראשון

דקה 41

בוזגלו הרים כדור לרחבה, אוגו עלה גבוה מעל כולם ונגח טוב, אך זובאס שוב היה במקום.

דקה 45+1

באר שבע עלתה ליתרון 0:1: בני יהודה חיכה לשריקה למחצית והאורחים ידעו לנצל את זה. מליקסון קיבל כדור על סף הרחבה, מסר למרכז וטוני וואקמה, בנגיעה, שלח את הכדור פנימה.


וואקמה. במקום הנכון ובזמן הנכון 

דקה 49

אלמוג בוזגלו קיבל כדור במרכז המגרש, פרץ קדימה ובעט מ-25 מטר, אך הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 69

באר שבע עלתה ליתרון 0:2: אוחנה קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, חדר פנימה ובעט לשער, הכדור נעצר והגיע ללוסיו, שמסר לוואקמה שבנגיעה אחת מצא את הרשת.


וואקמה. בנגיעה אחת 

דקה 73

באר שבע עלתה ליתרון 0:2: אוחנה שוב התחיל את המהלך כשמצא את וואקמה לבד בצד שמאל של הרחבה, הניגרי חיכה ליתר החברים, ומסר מדויק ללוסיו שרק היה צריך לדחוק פנימה.


לוסיו. יחגוג גם ביום חמישי?

 

עוד באותו נושא: אריק בנאדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי