Sport1 Banner

"שחקני מכבי פ"ת משחקים בשביל רפואה"

רפואה והשחקנים
רפואה והשחקנים |

המאמן החדש מוביל את המלאבסים לצמרת, קודמו סופג עקיצה. מחמאות לרומן וקוויאר

(גודל טקסט)

אפילו בחלומות הוורודים ביותר, ראשי מכבי פ"ת לא ציפו לפתיחת עונה שכזו עם עשר נקודות מתוך 12 אפשריות. אמש (ראשון) צלחה הקבוצה עוד מבחן אופי ענק כאשר גברה בדוחה, אחד המגרשים הקשים בליגת העל 0:1 על בני סכנין.

 

קובי רפואה, סימן עוד לפני המשחק את ההתמודדות כמבחן עבור קבוצתו ובהנהלת הקבוצה שבעי רצון מתפקודה של הקבוצה עד כה ומרפואה והצוות המקצועי בפרט.

 

 

בקבוצה שמחו מאוד לראות את החלוץ מיחאי רומן, בו השקיעו בפתח תקווה סכום לא מבוטל בקיץ, כובש את שער הבכורה שלו ומציג משחקן מצוין. "חשוב מאוד שמיחאי כבש, בתור זר שצריך להוכיח את עצמו זה יוריד ממנו הרבה לחץ", אמרו במועדון. גם קרלוס קוויאר, ממשיך להוכיח את עצמו והציג עוד משחק מצוין.

 

במועדון מסרבים להסתנוור מפתיחת העונה המרשימה ועדיין חוששים ממקרה העונה שעברה בו הקבוצה פתחה עם 12 מ-12 ובהמשך קרסה אך גורם בכיר במועדון שלח עקיצה: "אין סיבה שיקרה מה שקרה בעונה שעברה. השחקנים משחקים בשביל קובי, לא כמו בעונה שעברה", עקצו.

 


לא מפסיקים לחגוג במלאבס (עדי אבישי)

 

רפואה עצמו, החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה: "הייתה לכם מחצית ראשונה מצוינת. למרות זאת, אני כן מאוכזב מהמחצית השנייה שירדנו בה לאחור ורוצה שנשפר את זה".

 

בקבוצה קיים זעם רב כלפי השופט שהתעלם מהיריקות שספגו שחקני הקבוצה דור אלו, רומאריו פירס ואליסון דוס סנטוס מאוהדי סכנין ואמרו: "זו בושה שהשופט בכלל לא התייחס למקרה הזה".

 

גם מוחמד כליבאת ספג קללות מאחד מאוהדי סכנין, אך מספר לא קטן של אוהדים מיהר להשתיקם. כליבאת עצמו, הוחלף בדקה ה-59 בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, ובמלאבס מקווים להכשירו לקראת המשחק מול מכבי חיפה.

 

כליבאת עצמו סיכם: "לא חלמנו על פתיחה כזו אבל אנחנו עושים את העבודה כמו שצריך. כל משחק עבורנו הוא גמר גביע ואנחנו רוצים להמשיך את הפתיחה המצוינת הזו".

 

על הציפיות בעקבות הפתיחה המוצלחת: "זה עוד מוקדם. זה רק מחזור רביעי. אחרי מחזור עשירי נדע מה הכיוון. במחזור רביעי קבוצות רק מתחילות להתחבר וזו לא אינדיקציה. בשנה שעברה אחרי ארבעה מחזורים היינו עם 12 מ-12 ואז הייתה לנו נפילה. כאן האופי נמדד. אנחנו נבוא להקשות וכל קבוצה שתבוא לשחק מולנו תירק דם כדי לנצח אותנו".

 

על המשחקים הקשים שמצפים למלאבסים מול מכבי חיפה והפועל ב"ש: "זה משחקים גדולים עם הרבה קהל וקבוצות שיבואו לשחק פתוח. כאן נוכל לראות את הכוח שלנו ואם הקבוצה מספיק טובה להתמודד ברמות האלו או שזו סתם קבוצה שניצחה שלושה משחקים וחוזרת למצב הזה".

 

על האקסית: "אני לא מרגיש שאני צריך להוכיח משהו. מכבי חיפה היא היסטוריה בשבילי. אני כל כולי במכבי פ"ת ושחקן של המועדון. אני מאחל למכבי חיפה בהצלחה אבל אחרי המשחק מולנו כמובן".

עוד באותו נושא: מוחמד כליבאת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי