Sport1 Banner

"ראיקוביץ' חצוף, רק הגנתי על אבוקסיס"

חיאדרה מנסה לפגוע בראיקוביץ'. אני רוצה לעשות סולחה
חיאדרה מנסה לפגוע בראיקוביץ'. אני רוצה לעשות סולחה |

המעסה של סכנין שבעט בשוער מכבי ת"א: "מבקש סליחה, זה לא מתאים לי"

(גודל טקסט)

"לא הייתה לי כוונה לבעוט בפרדראג ראיקוביץ'", כך אמר מוחמד חיאדרה, המעסה של בני סכנין, בשיחה בלעדית עם ספורט1,  "רק רציתי להגן על יוסי אבוקסיס". חיאדרה נחקר הבוקר במשטרת משגב, על חלקו במהומה בסיום המשחק בדוחה בין בני סכנין למכבי תל אביב (0:0) והורחק מהמגרשים ל-30 יום.

 

"בדרך כלל אנחנו מסיימים כל משחק בלחיצות ידיים, הכול טוב ויפה", המשיך חיאדרה, "אבל מה שראיקוביץ' עשה היה ממש חוצפה. הוא נתן לאבוקסיס דחיפה בשתי ידיים, לא ביד אחת".

 

 

חיאדרה, שידוע בסכנין בתור בן אדם הוגן ורגוע, לא מבין עדיין איך נקלע לכל הסערה. בשיחה איתנו הוא מנסה לשחזר:  "אבוקסיס בא ללחוץ את היד למאמן הכושר של מכבי חואן טוריחו, אבל טוריחו שם את שתי הידיים שלו מאחורי הגב והתחיל לזרוק מילים מתחת לכל ביקורת. מכאן הכל התחיל".

 

טוריחו עם אבוקסיס. "מלים מתחת לכל ביקורת" (צילום מסך)

 

אחרי שאבוקסיס התעמת עם טוריחו, הגיע משום מקום השוער הסרבי של מכבי וניסה לדחוף את מאמן סכנין. כאן חלוקות הדעות אם אבוקסיס נפל כתוצאה מהדחיפה של ראיקוביץ' או שיובל אבידור שהתערב במטרה להפריד הוא זה שגרם לנפילה של המאמן על הדשא.

 

אבידור מרגיע את אבוקסיס, רגע לפני שחיאדרה השתולל (צילום מסך) 

 

מיד אחר כך, בעוד שוער מכבי מורחק מהזירה, נראה חיאדרה כמי שמתקרב אל ראיקוביץ' באמוק ומנסה לבעוט בו.

 

כל המדינה ראתה אותך בטלוויזיה מנסה לבעוט בראיקוביץ'.

אני באמת מבקש סליחה על מה שקרה, באמת, באמת. אני לא מתעסק בדברים כאלה ולא התעסקתי בחיים. אני מצטער על זה כי זה לא מתאים לי, לקבוצה שלי ולתרבות שלי. אבל זה עניין של התפרקות. הכול היה ככה צ'יק צ'ק, זה לא בכוונה. אני לא מאלה שמאיימים על אנשים, הכי טוב לעשות סולחה".

 

הווידאו של המהומה באדיבות ערוץ 1

עוד באותו נושא: מהומה בדוחה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי