Sport1 Banner

"מנסים להפוך את 'לה פמיליה' לארגון פשיעה"

רק אוהדים או ארגון פשיעה?
רק אוהדים או ארגון פשיעה? | צילום: דני מרון

עורך דינם של 8 מהעצורים בראיון: "בצ'לסי וליברפול עושים דברים יותר רציניים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עורך הדין יוני דדון, המייצג שמונה מהעצורים בפרשת "לה פמיליה", התראיין בתכנית הספורט של רדיו 103FM. הוא סיפר לגבי אחד העצורים, שחשוד במעורבות בניסיון הרצח של אוהד הפועל תל אביב, כי הוארך מעצרו עד יום שני.

עו"ד דדון אף אישר כי כולם אוהדי בית"ר ירושלים, וטען: "המשטרה מנסה להפוך את ארגון 'לה פמיליה' לארגון פשיעה ומנסים לייחס להם פעילויות של ארגון פשיעה. הם כמובן מכחישים כל קשר. סטטיסטית, הרוב צדיקים כי לא כל 56 העצורים ניסו לרצוח את אותו אוהד הפועל ת"א. לטעמי, לא ראיתי שום פגם בהתנהלות שלהם, אוהדי צ'לסי וליברפול עושים דברים יותר רציניים". 

"אני לא לבד במשרד ואנחנו נוכל להתמודד עם הפרשה הזאת", המשיך עורך הדין. "מיוחסות להם כל מיני עבירות של פגיעות ברכבים, אחזקת סכין. הוא חשוד בחבלה בכוונה מחמירה באדם, אבל אין קורבן. בדרך כלל בתי משפט כשמקבלים חבילה של 56 עצורים שמים עליה בול ושולחים לבית מעצר. מהניסיון שלי הוא שמ-56 בסוף יישארו אולי שישה". 

"יש צו איסור פרסום לגבי פרטי הסמוי. הבנתי משמועות שיש לו עבר פלילי עשיר, אבל אלה רק שמועות והרשו לי לא להתייחס לנושא הזה", הוסיף דדון, והסביר לגבי השלבים הבאים: "במהלך החקירה יש שלב שהמשטרה צריכה להטיח את כל החומר בפני החשוד ולקבל את תגובתו. אם אני אקבל את החומר, זה אומר שהוגש כתב אישום".


איך זה יסתיים? (דני מרון)

עוד באותו נושא: 103FM, אלימות בספורט, לה פמיליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי