Sport1 Banner

"מה שיעקב שחר ראה נגד רעננה היה קו אדום מבחינתו"

שחר. מכין רשימת חיסול
שחר. מכין רשימת חיסול | צילום: עדי אבישי

גורמים במכבי חיפה בטוחים שהנשיא מתכנן מהפכה. גם ואליינטה מתנדנד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצבת לקראת חודש המשחקים החשוב ביותר העונה. משחקים בליגה נגד בני סכנין, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב שיקבעו את המשך המאבק על המקום הרביעי בטבלה שעשוי להוביל לאירופה ובהמשך משחק חצי גמר הגביע באצטדיון סמי עופר נגד באר שבע.

 

גורם המקורב למועדון: "אין ספק שאת מה שיעקב שחר ראה נגד הפועל רעננה, ההפסד 3:0 ושחקנים שעלו ללא תשוקה וכבוד למועדון זה הקו האדום. אם הפועל רעננה או בני סכנין יקדימו את מכבי חיפה וישלחו אותה אל מחוץ לאירופה דרך הליגה, החשיבה שלו לעונה הבאה תהיה מהפכנית ובגדול לגבי כולם בצוות המקצועי והשחקנים כי צפויה מהפכה ירוקה".

 

 

 מבט לטבלה מראה כי המשבר עמוק וכואב לאוהדים ולמועדון כפי שאמר שחקן בקבוצה: "המצב העונה כואב לכולנו, איש לא האמין כי נהיה רחוקים 28 נקודות מהפועל באר שבע ו-27 נקודות ממכבי תל אביב. רק זכייה בגביע יכולה להביא לשינוי כוון בעונה הבאה".

 

"רק ניצחון בגביע יציל את העונה" (ערן לוף)

 

במכבי חיפה קיימת מחשבה לשינוי ושחרור/מכירה של שחקנים הכוללת את לודביק אוברניאק, רומאריו פיראס, טאלב טוואטחה, קובי מויאל, אופיר קריאף, חן עזרא, שחר הירש ושובל גוזלן. אפשר שגם הבלם הספרדי מרק ואליינטה שלא מוכיח את עצמו מקצועית יעזוב בהסכמה.

 

השמות החדשים הנמצאים בפנקס של רוני לוי לקראת הגעתם למתחם האימונים בכפר גלים, שמות שעל חלקם נאבקות גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע : אחמד עאבד ואופיר מזרחי מהפועל קריית שמונה, עמנואל אמבולה ואוונס קאנגוואה מהפועל רעננה, ז'אורז'יניו ווונדרסון מבני סכנין, אנטוניו מרסיץ' ואמיר עגייב מבני יהודה וניקיטה רוקאביצה מבית"ר ירושלים שחלקם אכן יגיעו לקבוצה.

 

 

עוד באותו נושא: מארק ואליינטה, שובל גוזלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי