Sport1 Banner

"מגיע לדיאן ראדוניץ' לכבוש נגד מכבי ת"א"

ראדוניץ'. מתקשר מצוין עם כולם
ראדוניץ'. מתקשר מצוין עם כולם |

חבריו של חלוץ הפועל רעננה טוענים: "הוא לא אמר לנו שלא טוב לו בישראל"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תתארח במחזור הבא בבלומפילד אצל מכבי תל אביב, ובשרון מאמינים כי ביכולתם להדהים פעם נוספת את המוליכה לאחר שכבר שבו מהאצטדיון ביפו עם ניצחון בסיבוב הראשון העונה.

 

זו הפעם הראשונה בתולדות הפועל רעננה שהקבוצה הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון, ולאחר שהשיגה ארבע נקודות משש אפשריות לעת עתה, מקווה הצוות המקצועי בראשות חיים סילבס כי הקבוצה מסוגלת לעשות מבחינתה את הבלתי ייאמן ולסיים את העונה במקום הרביעי שעשוי להוביל למוקדמות הליגה האירופית.

 

 

שחקני הקבוצה הופתעו אתמול לקרוא קטעים מראיון שהעניק החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' במולדתו, בו העביר ביקורת נוקבת על ג'ורדי קרוייף ועל פטר בוס, השניים שלמעשה החליטו על שחרורו בינואר ממכבי תל אביב.

 

ראדוניץ' עם בוזגלו. מרגיש בודד? חבריו טוענים אחרת (דני מרון)

 

שחקנים ברעננה טוענים כי ראדוניץ' דווקא נראה מאושר וכי איש מהם לא שמע על כך שהוא מרגיש בודד: "דיאן מתקשר מצוין עם כולם ולא אמר בשום מקרה כי לא טוב לו בישראל. חסר לו השער הראשון בישראל כדי לעשות סוויץ', אבל כולנו מאמינים בו ואין יותר מתאים ממנו לכבוש נגד מכבי ת"א במחזור הקרוב".

 

בנוגע לזרים האחרים של המועדון, מומשה האופציה על שני הזמבים עמנואל אמבולה ואוונס קנגוואה אשר מבוקשים לעונה הבאה במספר קבוצות. בעלי המועדון אשר אלון שהעביר בקיץ את טוני נוואקמה להפועל באר שבע, לא יעמוד בדרכם של השניים אם תהיה הצעה כספית טובה.

 

כמו כן במועדון מאמינים כי בסיום הליך הבוררות נגד יובל שבתאי, הבורר יבטל את מעברו להפועל באר שבע ויחליט כי ההסכם עם השחקן תקף בהפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי