Sport1 Banner

"לא אעבוד במקום בו אני לא אחראי הצד המקצועי"

יש חוסר איזון מקצועי בקבוצה. לוי
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

רוני לוי במסע"ת: "מקרים כמו של סטויקוביץ' קורים הרבה, נהוג להחמיר עם מכבי חיפה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון, והיא כבר בפיגור שלוש נקודות מאחורי בני סכנין שנמצאת במקום הרביעי. הירוקים יארחו ביום ראשון את מכבי תל אביב למשחק בו הצהובים ירצו להמשיך לדהור לעבר האליפות, ושלושה ימים לאחר מכן ישחקו במשחק החשוב מבחינתם נגד הפועל באר שבע בחצי גמר הגביע.

 

המאמן רוני לוי ערך מסיבת עיתונאים בה התייחס למצב הקבוצה, המטרות, עתידו האישי ועתיד מספר שחקנים בקבוצה. "את העונה נסכם בסוף, יכול להיות שהיו אנשים עם ציפיות אחרות. אין לנו איזון מקצועי בקבוצה, לפעמים אנחנו פחות יצירתיים כשאנחנו משחקים עם הרבה טקטי. כשאני עולה במערך התקפי אנחנו יותר חשופים וסופגים, וזו הבעיה העיקרית. בהרבה משחקים העונה לא ידענו לשמור על היתרון בדקות האחרונות, שחקנים צריכים להבין שיש משחקים שצריך לנצח בכוח, להניע כדור ולמשוך זמן, ואנחנו לא עושים את זה. אין לנו את חכמת הרחוב הזאת של להרוג את המשחק, כי לפעמים זה לא לכבודנו".

 

 

 "קיבלנו פחות מנוחה מיתר הקבוצות בגביע", התלונן המאמן לקראת חצי הגמר. "אי אפשר להרשות שנגיע למשחק לא מוכנים, אנחנו נעשה את המקסימום כדי שנצא הכי טוב. ניסיתי את כל סוגי המשחק, ואנחנו צריכים להיות אופטימיים לקראת הגביע".

 

לוי לא ראה את המקרה. סטויקוביץ' (דני מרון)

 

"אי אפשר לדעת בחיים מה יהיה מחר, בסוף העונה יהיה לי הרבה מה להגיד, לא בהכרח נגד מישהו, אני פשוט רוצה להעמיד דברים על דיוקם. מנג'ר מקצועי? בכל מועדון יש סגנון עבודה שונה. כשעבדתי ברומניה היה לי ג'נרל מנג'ר מעלי, יש מועדונים שבהם המנג'ר קובע מי השחקנים והמשכורות, ובמועדונים אחרים יש מנהל ספורטיבי שקובע התנהלות ועובד במקביל למאמן ומנכ"ל. אין לי שום בעיה לעבוד עם איש מקצוע לידי, אבל אם עושים את זה צריכה להיות היררכיה ברורה. אני מאמן כדורגל ואני אהיה אחראי על הנושא המקצועי, לא ארצה לעבוד במקום שבו אני לא אחראי על הצד הזה".

 

לסיום, נשאל לוי לגבי קשר הקבוצה קובי מויאל והשיב: "הוא שחקן טוב שחוזר מפציעה קשה מאוד, זה דבר קשה והוא צריך להיכנס לקצב. הרצנו אותו בשבת, אני שמח ואם הוא ימשיך להפגין יכולת הוא יקבל עוד קרדיט". לגבי השוער ולאדימיר סטויקוביץ' השיב המאמן: "לא ראיתי את המקרה, אם הוא אכן ירק זה לא בסדר. זו גם הסיבה שמכבי חיפה התנהלה מולו. דברים כאלה קורים בכל משחק אבל משום מה תמיד מחמירים איתנו".

 

אם הוא ימשיך להפגין יכולת הוא ימשיך לשחק. מויאל נגד ב"ש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי