Sport1 Banner

"יש למרקו סימיץ' הצעות משלוש קבוצות מישראל"

סימיץ'
סימיץ' | צילום: Gettyimages

הבלם שמנהל מו"מ עם באר שבע יגיע דווקא להפועל תל אביב בזכות נמניה ניקוליץ'?

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב לא משופעת בכסף אך האם אחד הזרים יהיה לטריגר שיגרום לבלם להגיע למועדון? לספורט1 נודע כי האדומים נכנסו לתמונה בגישושים אחרי הבלם המוטנגרי, מרקו סימיץ' שמנהל משא ומתן גם עם הפועל באר שבע. הבלם בן ה-28 שיחק בשנתיים האחרונות בקייסריספור ונחשב לחברו הקרוב של הקשר נמניה ניקוליץ' כשהשניים מבלים בימים אלו יחד בחופשה. שני השחקנים קרובים מאחר ושיחקו בצוותא בבאטה בוריסוב.

 

סוכנו של הבלם, אלכסנדר גרובר, אמר לספורט1: "יש לנו הצעות משלוש קבוצות בישראל. היה מו"מ עם הפועל באר שבע, אבל לא יכול לומר לך שזה סגור. רוצות אותו גם קבוצות בטורקיה ורוסיה. בתוך עשרה ימים נסגור הכל". 

 

 

"להפועל תל אביב אולי אין הכסף של באר שבע אבל יש לה את ניקוליץ'", ציינו בסביבת השחקן המונטנגרי.

 

יחד עם זאת, האדומים בוחנים מספר אופציות לבלמים כשגם שמו של מרקו יובאנוביץ' שהוצע לבאר שבע נבחנת כמו גם זו של ויטאליס יאגודינסקיס הלטבי. "לגוטמן כבר יש בלם מועדף בקנה", ציינו בסביבת המועדון.

 

במקביל בעלי הפועל תל אביב, אמיר כבירי והמאמן פועלים לאיזון הכספי ולהורדת השכר כולל הגעה להסכמי עזיבה עם הזרים לוקאס וינטרה, קלאודיו בומבה וליביו אנטל.

 


ניקוליץ', החבר הקרוב יצטרף אליו? (דני מרון)

 

הקשר אביחי ידין שהושאל אשתקד ממכבי חיפה התבקש לקצץ וישנם פערים בין הצדדים אך נדמה שיסגרו בקרוב כשהקשר ישוב מחופשה.

 

בראש רשימת הרכש נמצא הקשר האחורי הארגנטינאי, ניקולאס גרובסוב ששיחק בטרגו מורש הרומנית.

 

מבין הישראלים אמור הקשר חן עזרא להחזיר תשובה סופית בשבוע הבא ואם לא יעבור לאירופה יצטרף להפועל תל אביב. מספר אנשי עסקים הקרובים לבעלים אמיר כבירי מתוכננים להיפגש עם הבעלים ולהוציא לפועל את נושא השאלתו של חלוץ לייפציג, עומר דמארי המבוקש גם במכבי חיפה והפועל באר שבע.

 


מחכה לעזרא, גוטמן (דני מרון)

עוד באותו נושא: מרקו סימיץ', נמניה ניקוליץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי