Sport1 Banner

"טביב לא משלם מעל 200 א' יורו, אז ייתן לשלושה?"

טביב. גם החתמת איינבינדר לא סגורה
טביב. גם החתמת איינבינדר לא סגורה | צילום: אבשלום ששוני

גורמים בסביבת הבעלים מטילים ספק בהחתמת שכטר, רואדה ורוקאביציה

(גודל טקסט)

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, לא יוכל להמשיך וליהנות מהשירותים של איתי שכטר, חסוס רואדה וניקיטה רוקאביציה מבלי להגדיל משמעותית את תקציב הקבוצה, דבר שהוא לא שש לעשות.

 

שכטר חתם לטביב כשעבר בחודש ינואר ממכבי חיפה על אופציה לפיה אם טביב ירצה להמשיך הוא יצטרך לשלם על החלוץ כ-230 אלף יורו. האופציה של הבלם הספרדי באותו כיוון – כ-240 אלף יורו ולחלוץ האוסטרלי-אוקראיני יצטרך טביב לשלם כ-220 אלף.

 

 

"טביב כבר שלוש שנים במועדון והוא לא שילם לאף אחד יותר מ-200 אלף יורו וגם זה היה בלחץ. אז עכשיו הוא ישלם לשלושה?", אומרים גורמים בסביבתו של הבעלים, "טועה מי שחושב שאלי ימהר לחתום על חוזים כאלה גבוהים ועוד במקביל".

 

שכטר. טביב יצטרך לפתוח את הארנק לרוחב ולאורך (דני מרון)

 

זאת ועוד. אם על רואדה טביב שילם כבר העונה 200 אלף יורו, ועל רוקאביציה 180, הרי שרוב משכורותו של שכטר שולמה על ידי מכבי חיפה, כשהבעלים של בית"ר הסתפק בחלק קטן מאוד –30 אלף יורו בלבד. במלים אחרות השארת החלוץ שפרח מאז שהגיע לטדי תעלה לטביב כאילו החתים שחקן חדש.

 

בנוסף לשלושת המשתכרים הגבוהים צריך לציין שגם דן איינבינדר חתום על אופציה לעונה הבאה בגובה 150 אלף יורו, אולי לא גבוה לשחקן ברמתו של הקשר אבל עשוי להיות כבד על בעלי בית"ר.

 

ולעניין אחר. אורי מגבו צפוי להחליף ב-11 ביום שני במשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב את דושאן מאטוביץ' המוצהב. עדיין לא ברור האם עומר אצילי ייכנס להרכב, או בגלל יהיה בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי