Sport1 Banner

"הזכות לייצוג זה הדבר החשוב, לא משחק העונה"

רשאי לשחק. ראיקוביץ'
רשאי לשחק. ראיקוביץ' |

מאירי, עו"ד מכבי ת"א, בראיון לרדיו 103FM על מקרה פרדראג ראיקוביץ'

(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' רשאי לקחת חלק במשחק העונה מול הפועל באר שבע, כך נקבע לאחר שבית המשפט המחוזי הוציא צו מניעה להחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. דיון נוסף בעניינו של שוער מכבי תל אביב ייערך ביום רביעי הקרוב, אז ייקבע לכמה זמן, אם בכלל, הוא יושעה בגין האירועים בסיום המשחק מול בני סכנין בשבוע שעבר.

מי שהשיג עבור מכבי ת"א את צו עיכוב הביצוע הוא עורך הדין מורן מאירי, שעלה מאוחר יותר לראיון בתכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר את גרסתו. "הזכות של אדם לייצוג – זה היה הטיעון היחידי שלי בבית המשפט המחוזי", הדגיש מאירי והוסיף: "זכותו של כל אדם להיות מיוצג על ידי עורך דין, בטח ובטח אם הוא דובר אנגלית לא טובה ולא מכיר את התקנונים וכו'". 

"לא השגתי את שלי, ממש לא", המשיך עו"ד מאירי. "בוודאי שלמכבי יש את האינטרסים שלה, אבל לטעמי הדבר החשוב בתיק הזה זה הזכות של אדם לייצוג ולא משחק כזה או אחר. האשמה כזו חמורה, כמו שמתארים אותה בכתב האישום, עלולה ללוות שחקן כל הקריירה. אי אפשר לא לתת לבן אדם את הכלים כדי להציג את גרסתו. זה לא הישג אדיר שלי, זה מקרה מובן מאליו כי זכות ייצוג היא דבר בסיסי".

מנכ"ל המועדון מרטין ביין הגיב בלקוניות להחלטה: "מכבי תל אביב קיבלה את החלטת בית המשפט המחוזי בת"א המעכבת את ביצוע העונש שהטיל בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל על פרדראג ראיקוביץ'. אנחנו נמשיך לעקוב בעניין אחר ההתפתחויות".

עוד באותו נושא: רדיו 103 FM

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי