Sport1 Banner

"בכל מקום שסוויסה מגיע אליו הוא פורח ואז נעלם"

סוויסה. איפה המחויבות? מה הוא עושה בכלל על המגרש?
סוויסה. איפה המחויבות? מה הוא עושה בכלל על המגרש? | צילום: ערן לוף

בהפועל חיפה מאוכזבים מהחלוץ, שאף התעמת פיסית עם ענר שכטר באימון

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מאוכזבים מתומר סוויסה, שלא רק שלא כבש כבר ארבעה חודשים (אחרי פתיחת העונה מצוינת) אלא היה מעורב בתקרית אלימה באימון עם ענר שכטר.  אחרי תיקול בין השניים במשחק אימון דחף חלוץ הרכש את הקשר הצעיר והעימות גלש למגע פיסי של ממש עד ששחקנים אחרים הפרידו בין השניים.

 

"סוויסה בטח מתוסכל מזה שהוא לא כובש ומהמצב של הקבוצה, אבל זה לא סיבה להתנהג כך", אמר שחקן בקבוצה, "מעניין שבכל מקום מגיע אליו הוא פורח ואז נעלם".

 

 

זה כבר השבוע השני ברציפות שהאדומים מהכרמל מספקים כותרות לא חיוביות מהאימונים. בשבוע שעבר הושעה אמיר אבו ניל מהסגל בגלל עימות פיסי. הקשר עמד בפני ועדת משמעת ונקבע שהוא יזמין את כל שחקני הקבוצה לארוחה על חשבונו.

 

סוויסה עצמו עורר זעם כלפיו כבר ביום ראשון במהלך המשחק מול הפועל כפר סבא (0:0) בהתנהלות שלו על כר הדשא. בסביבת הספסל נשמע גורם בכיר בקבוצה כשהוא מסנן:  "איפה המחויבות? מה הוא עושה על המגרש בכלל? לא נלחם וגם יורד בהליכה כשהוא מוחלף".

 

התקרית מהאימון היום מעמידה את הנהלת הפועל חיפה בבעיה לא פשוטה. עונשו הקל של אמיר אבו ניל היה חלק ממחשבה של מזעור נזקים והורדת לחץ בעקבות המצב הקשה בטבלה. אלא שכעת נראה שהשחקנים לא הפנימו את הרעיון וממשיכים להתפרע באימונים.

 

ארבייטמן. בכל מקרה מיועד להחליף את סוויסה לקראת עכו (ערן לוף)

 

סוויסה היה אמור לאבד את מקומו בהרכב לקראת הפועל עכו בשבת לטובת שלומי ארבייטמן, שלא פתח מול כפר סבא. המאמן אלי כהן הגביר את המאמצים להכשרת הקשר הפצוע הישאם כיוואן, אותו הוא רוצה לראות ב-11 במשחק הגורלי עבור קבוצתו.

 

עכו תמכור כרטיסים למשחק במחיר אחיד של 50 שקל. הקופות באצטדיון יפתחו ביום חמישי בין השעות ארבע אחר הצהריים לשמונה בערב, ובשבת החל מ-16:00.

עוד באותו נושא: שלומי ארבייטמן, תומר סוויסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי