Sport1 Banner

מאמצים בהפועל עכו להחתים את פרנקו קלארי

מקווה שמחר זה יסתדר. הוכנבוים
מקווה שמחר זה יסתדר. הוכנבוים | צילום: עדי אבישי

החלוץ חתם וממתין לאישור מארגנטינה. מישאלוף ייעדר בשבת

(גודל טקסט)

לאחר לא מעט קשיים, פרנקו קלארי, החלוץ הארגנטניאי בן ה-26, עשוי להצטרף מחר (חמישי) באופן רשמי להפועל עכו. במועדון משוועים לחיזוק בחלק הקדמי, ואם אכן יגיע האישור המיוחל מההתאחדות הארגנטינאית, השחקן יעבור מחר בבקרה התקציבית והוא אף עשוי להיכלל בסגל של ירון הוכנבוים במשחק החוץ בשבת בסמי עופר מול מכבי חיפה (שידור ישיר החלמ-19:45 בספורט1 וב-HD).

 

קלארי, שמתאמן כבר כחודשיים עם הקבוצה, חתם על חוזה לחצי עונה בשורות הצפוניים, כאשר בינואר שני הצדדים רשאים להחליט האם להמשיך בהתקשרות. הסיבה לחוזה הקצר היא מאחר ובמועדון לא בטוחים לגבי השחקן, אך בעיקר בשל בעיות כלכליות, כאשר במועדון עשו מאמצים רבים על מנת למצוא משקיע שיוכל לממן את העסקה.

 

"כל פעם יש סיפור אחר עם העברה שלו, אני מקווה שזה יגמר עד מחר", אמר היום ירון הוכנבוים לספורט1, "גם בשבוע שעבר חשבנו שהוא כבר ישחק מול רעננה אבל זה לא הסתדר".

 

מהמשחק בשבת מול הירוקים מהכרמל יעדר קפטן הקבוצה מושיקו מישאלוף, שסובל מקרע בשריר התאומים. את מקומו במרכז ההגנה צפוי לתפוס, ככל הנראה, ברניסלב יובאנוביץ', שיוסט מהקישור האחורי, להגנה לצד בוריס קופיטוביץ'. היום לאחר האימון, הקבוצה תצא לערב גיבוש.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי