Sport1 Banner

בני יהודה גברה על הפועל חיפה בסמי עופר 0:1

גלבאן עם עוד רגע גאוני
גלבאן עם עוד רגע גאוני | צילום: ערן לוף

האוהדים קראו לבנין להתפטר. רעננה ניצחה 0:1 בעכו, נתניה - כפ"ס 1:0

(גודל טקסט)

כנראה שסמי עופר עושה טוב לחניכיו של יוסי אבוקסיס. אחרי שני משחקים העונה באיצטדיון החיפאי בני יהודה עם מאה אחוזי הצלחה. הערב הזהובים גברו על הפועל חיפה 0:1 

 

חבורה של טל בנין לא מצליחה השנה להשיג נקודות בבית וגם היום הציגה משחק לא משכנע. בסיום המשחק האוהדים הלא רבים שהגיעו לסמי עופר קראו לטל בנין להתפטר. 

 

 

בני יהודה שלא ניצחה מאז המהפך נגד בית"ר לפני חודש הציגה את הרכש החדש, הניגרי ג'וד אומורי, שנכנס כמחליף. אבל את ההצגה גנב כרגיל פדרו גלבאן, הכוכב הבלתי מעורער של שכונת התקווה. כדור חופשי של הארגנטינאי מ-30 מטרים תפס את קובאר לא מוכן והעניק לזהובים שלוש נקודות יקרות.


גלבאן בסיום. חוגג ניצחון חשוב לבני יהודה  (ערן לוף)

 

מהלך המשחק

 

דקה 10

הזמנות ראשונה לזהובים: כדוסי בעט מחוץ לרחבה, קובאר התקשה אבל בסוף הצליח להשתלט על הכדור. 

דקה 22

לאלה נגח את הכדור לקורה השמאלית של איינוגבה, הריבאונד חזר לסוויסה שלא הצליח להבקיע.


לאלה לא מצליח להכניע את איינוגבה (ערן לוף)

דקה 68

0:1 לבני יהודה – פדרו גלבאן עם כדור חופשי משלושים מטרים מעלה את הזהובים ליתרון אחרי טעות של קובאר.


 בנין. יישאר בתפקידו גם בשבוע הבא   (ערן לוף)

 

הרכבים

 

הפועל חיפה: פרמיסלב קובאר, אופק פישלר, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, מיקי יאזו, ברונו פיניירו (אלי אלבז 71), יוסי דורה, חנן ממן, תומר סוויסה (עלי חטיב 60), מהראן לאלה, זרקו קוראץ' (אדריאן רוצ'ט 60).

 

בני יהודה: דלה איינוגבה, מאור קנדיל, סארי פלאח, אביב חדד, בן צעירי, אביעד בורלא, אסי בלדוט, אמיר עגייב, פדרו גלבאן (סתיו פיניש 90), אלמוג בוזגלו (ג'וד אומורו 55), אוהד קדוסי.

 

בדש נתן לרעננה 0:1 בעכו

 

חבורה של הוכנבויים הייתה עדיפה על זו של חיים סילבס לאורך כל המשחק. במחצית ראשונה שבתאי וסיידר החמיצו הזדמנות לכל קבוצה לעלות ליתרון. אחרי ההפסקה המשחק התעורר: ברק בדש סוף-סוף כבש שער בכורה במדי רעננה, כאשר נגח פנימה את ההגבהה של עדי נמני בדקה ה-52. לאחר השער רק קבוצה אחת הייתה על המגרש – עכו תקפה בכל הכוח והחמציה ממצבים קורצים. סיידר, זאהירוביץ' ו-וייסמן יכלו להשאיר לפחות נקודה בבית, אבל נתקלו במשחק הגנה מצוין של הפועל רעננה. ברניסלב יובנוביץ' מעכו, נפגע בפניו מכדור במהלך המשחק ופונה לבית החולים בחשד לזעזוע מוח. האורחים עלו זמנית למקום השלישי עם 11 נקודות. עכו עשירית עם 9 נק'. 

 

חיים סילבס, המאמן המנצח, אמר בסיום: "תמיד קשה לשחק בעכו. היה לנו משחק טוב והגענו למספר מצבים מסוכנים, אבל גם שער אחד הספיק בסוף. רעננה קבוצה בלי הרבה אמצעים, אבל יש לנו חדר הלבשה חזק וכל משחק אנחנו באים לנצח. אני שמח שהוכחנו בגרות והשגנו תוצאה ענקית במשחק הקשה הזה".


הוכנבויים. לא מתרגש מההפסד   (עדי אבישי)

 

 כובש שער הניצחון, ברק בדש, התייחס לכיבוש הראשון במדי רעננה: " קודם כל השגנו שלוש נקודות חשובותחלוץ לפעמים משתדל יותר מדי והיה לנו רצף משחקים לא קל, משחקים שאין הרבה הזדמנויות ואני שמח שבסוף זה נכנס. אחרי שנתנו את הגול הלכנו אחורה והיינו צריכים ללכת יותר קדימה, אבל אנחנו מרוצים משלוש הנקודות". החלוץ התייחס גם למעבר לרעננה: "עברתי במועדונים קטנים ואני מסתגל מהר מאד. הייתי שמח להיות עם מכבי תל אביב בליגת האלופות אבל בסופו של דבר שחקנים רוצים לשחק ואני בשלב בקריירה בו אני כבר חושב על העתיד".

 

המאמן המפסיד, ירון הוכנביים, לא התרגש מההפסד: "הייתה מחצית ראשונה חלשה מאוד ולמרות זאת, אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד. הפסדנו שני משחקים רצופים אבל לא נכנס לדיכאון כמו שאחרי שני ניצחונות לא חגננו. נתכונן ונגיע מוכנים למככבי חיפה. יש לי טענות לשופט המשחק שלא הרחיק את השוער של רעננה ינקו שנבהל כשראה את סיידר מולו. במחצית השניה היה לנו מספר הזדמנויות נפלאות ולא ניצלנו אותם". 

 

דרבי השרון בהרצליה: נתניה – כפר סבא 1:0

 

דרבי השרון של ליגת העל נערך בהרצליה עקב שזרוע במגרש החדש בנתניה. רן יצחק הבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-17 אחרי בעיטה יפה מחוץ לרחבה. כעבור שלוש דקות הזדמנות משולשת לנתניה: אבידור פעמיים מצא את הקורה והכדור של חמזה בארי הורחק מהקו. במחצית השנייה שתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים אחרי ההרחקות של רן יצחק (53) ואמייה טגה (87). כפר סבא עלתה מעל הקו האדום עם 8 נקודות, נתניה ירדה מתחת עם 6 בלבד. בעקבות זאת, כשלושים אוהדים של מכבי נתניה חיכו לשלומי דורה לאחר המשחק וקראו לו להתפטר.


אוהדי נתניה לא אהבו את מה שראו היום  (דניאל סטרבורבדיס)

 

מאמן כפר סבא, פליקס נעים, שיבח את שחקניו בסיום: "בכדורגל צריך גם לדעת להתגונן לפעמים ולא רק ליזום, אנחנו צריכים לאגור נקודות לתקופות פחות טובות שאולי יגיעו וזה חשוב. לא היה הרבה כדורגל היום אבל אני גאה בשחקנים שלי על משחק ההקרבה והלחימה".

 

 

שלומי דורה ניסה למצוא את הסיבות להפסד: "אי אפשר לצאת בתחושות טובות אחרי הפסד, הגול הוריד לנו את הביטחון וניסינו לשלוח את כל הכלים ההתקפיים שלנו, דבר שבמקום לעזור לנו רק פגע בנו. אחרי הניצחון על בני יהודה חשבנו שנצא לדרך חדשה וזה לא קרה וחבל. משחק ההתקפה שלנו לא טוב וזה לא דבר חדש, אנחנו מנסים לשפר את זה ועושים אימונים אישיים לחלוצים. אני לא חושב שאנחנו עושים משהו לא נכון. הסיבה ששיחקתי בלי חלוצים טבעיים היא פשוטה: מי שבכושר הכי טוב יישחק ולא משנה מה התפקיד שלו. אחרי ההרחקה היה מתבקש לזרוק את כל הכלים ההתקפיים שלנו למגרש, אבל לצערי אנחנו לא מתורגלים למערך כזה ולכן זה לא יצא טוב".

 

 

שחקנה של נתניה, אמייה טגה, התייחס להפסד: "אין מגיע בכדורגל, צריך לקחת והיום לא לקחנו אז כפ"ס ניצחו. יש לנו בעיה עם הרגל המסיימת, אנחנו מגיעים להרבה מצבים אבל לא מנצלים אותם".

על האדום (כבר שני העונה) אמר: "דברים כאלו קורים, אתה לא מתכנן את הכרטיסים שתקבל, זה קרה ואני מקווה שלא יקרה שוב בעתיד."




דרבי השרון נצבע בירוק  (אסף קליגר)
 

עוד באותו נושא: חנן ממן, תומר סוויסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי