Sport1 Banner

"כשהכדור היה באוויר, אמרתי שאנסה מספרת"

ארבייטמן חוגג שער ראשון העונה - ועוד איזה שער
ארבייטמן חוגג שער ראשון העונה – ועוד איזה שער | צילום: דני מרון

ארבייטמן התרגש. בכר: "נחשוב על שינויים בינואר". בנין: "חשבו שנתבזה"

(גודל טקסט)

הפועל ב"ש נאבקה במשך 80 דקות מול טל בנין והפועל חיפה בניסיון לכבוש את השער הראשון, ואז הכל השתחרר – שלומי ארבייטמן כבש את שערו הראשון העונה, ועוד איזה שער זה היה, דקה לאחר מכן תומר סוויסה הורחק על התחזות ברחבה ובסיום 0:1 שהספיק להפועל ב"ש כדי לשוב לפסגה בזכות הפרש שערים עדיף.

"אני לא זוכר כבר", ענה שלומי ארבייטמן כשנשאל כמה זמן חיכה לכבוש. "אני שמח שניצחנו וחושב שזה הכי חשוב. כשהכדור היה באוויר אמרתי לעצמי שהאופציה הראשונה היא מספרת ואני שמח שזה נכנס.

"זו התפרצות שאני לא יכול לתאר", המשיך החלוץ הנרגש, "חיכיתי לזה המון זמן והייתה לי הרגשה טובה, הרבה אנשים וגם הקהל דרבנו אותי וזה נתן לי המון מוטיבציה. חלמתי על שער, אבל לא על שער כזה. היה לי מאוד חשוב להבקיע שער ראשון ואני שמח שעשיתי את זה".

על הקהל של הפועל ב"ש אמר: "הקהל תומך בי ברגעים הפחות טובים שלי והגול הזה בשבילם. הם נתנו לי מוטיבציה ואמונה ואני שמח שהחזרתי להם היום".

ארבייטמן. "שמח שהחזרתי לקהל" (דני מרון)

המאמן ברק בכר הודה כי לקבוצתו היו משחקים טובים יותר, אבל שמח בחלקו ואמר: "מתנצל שאנחנו לא נותנים הצגה כל משחק. היו לנו ארבעה משחקים טובים והערב אחד פחות טוב, עדיין היינו דומיננטיים והגענו למצבים טובים, אבל אפשר להחמיא להפועל חיפה שסגרה אותנו טוב והייתה מסוכנת, אבל צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה.

"זה ניצחון מתוק שמראה על אופי", המשיך המאמן עם המחמאות, "לא נכנסנו ללחץ למרות ה-0:0 כמעט עד דקה 80. היה חשוב לנו להמשיך לשחק בסבלנות ואני שמח".

בכר נשאל על חיזוק אפשרי בחודש ינואר והשיב: "נירגע קצת מהמשחק, היה מאוד קשה, וככל שיתקרב ינואר נחשוב על שינוי או שניים. נראה בדיוק מה אנחנו צריכים ובאילו תפקידים, יש לנו מקום לזר, אבל יש עוד זמן".

ארבייטמן כובש. ביצוע מרהיב ששווה ניצחון (דני מרון)

ולסיום, כשנשאל האם ירצה להביא חלוץ אחרי שערו של ארבייטמן, ענה: "שער העונה ללא ספק. הוא מתאמן כל השנה כמו שצריך וזה לא פשוט, הוא היה שחקן הרכב והעונה פחות משחק, אבל להיכנס בלי אגו ולתת את הגול – אני שמח בשבילו כי מגיע לו".

מנגד, מאמן הפועל חיפה טל בנין אמר על ההפסד: "הקהל של הפועל ב"ש מאוד חיובי ותומך, קשה לשחק מולם בבית. הם נמצאים בכושר מצוין ואני חושב שעמדנו בצורה טובה. מנענו מהם את מה שאפשר, אבל שלומי ארבייטמן כבש שער שלא רואים כל יום – שער ששווה נקודות עבור ב"ש אבל מצער אותנו.

"יש לנו קבוצה טובה. הוכחנו למי שחשב שנתבזה שיש לנו קבוצה ואני מאמין שנעשה תוצאות טובות נגד קבוצות גדולות גם בהמשך".

בנין. התרשם מהקהל המקומי (דני מרון)

בהמשך ישיר לכך, אמר המאמן לקראת המשחק הבא מול מכבי ת"א: "אנחנו רוצים לאגור נקודות וזו המטרה לשמה הגענו לכאן. חבל שלא הצלחנו לעשות את זה. לא נתבטל מול מכבי ת"א, הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות הגנה ויש לנו גם יכולות כדי להבקיע שערים".

על סגנון המשחק הערב הוסיף בנין: "הנעת הכדור שלנו לקתה בחסר ואיבדנו הרבה כדורים, היינו צריכים אוויר בהרבה מאוד רגעים, אבל זה חלק מתהליך שאנחנו עוברים. אני חושב שעמדנו בצורה טובה וחבל שלא ניצלנו מצבים כי יכולנו לעקוץ שער או שניים".

עוד באותו נושא: טל בנין, שלומי ארבייטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי