Sport1 Banner

בחירתו של אמיר כבירי

כבירי. לא מתנהג כמו בעל הבית
כבירי. לא מתנהג כמו בעל הבית | צילום: עדי אבישי

ניסים עוקב אחרי הטלנובלה שנקראת הפועל ת"א ובטוח שמהרגע שמנדיונדו הלך, ההתנהלות של בעלים נראית רע מאוד ובעיקר משדרת חוסר רצינות

(גודל טקסט)

אני עוקב באדיקות רבה בשבועות האחרונים אחרי הטלנובלה שנקראת הפועל ת"א, והאמת? בכל יום אני מגלה פרק חדש ומפתיע.

 

התחלנו את השבוע עם פגישה צפויה בין אמיר כבירי ואלי גוטמן. זה המשיך עם ודאות כמעט מוחלטת שדרור קשטן חוזר להפועל ת"א, ומשם הגיעה תפנית בעלילה כששמו של גיא לוזון עלה כמועמד אפשרי. ואז רן בן שמעון הפך להיות מועמד ראוי ומבוקש, ואתמול זה כבר היה אלישע לוי שאמר שהוא יודע שהמשרת המאמן הולכת לכיוון שלו והוא ישמח להגיע.

 

 

האמת, כבירי, התעייפתי. אני שואל את עצמי איך אתה עוד לא התעייפת. באת בקול תרועה רמה עם השקעה גדולה של כסף ונראית כמי שלא רק מציל את המועדון החשוב הזה, אלא גם כמי שהולך להצעיד אותו קדימה. ניסית להעתיק את הצוות הזר ממכבי ת"א ללא הצלחה, ועל כך אתה לא צריך להרגיש רע. אבל מהרגע שססאר מנדיונדו הלך, ההתנהלות שלך בעניין התפקיד החשוב ביותר בקבוצת כדורגל נראית רע מאוד, לא רצינית ומשתנה לפי כיווני הרוח. לצערך, בשבועות האחרונים ישראל חווה רוחות חזקות מאוד, ואתה מתנדנד בהתאם למידת הלחץ שמופעל עליך.

 

מנדיונדו. ניסיון העתקה שנכשל (עדי אבישי)

 

אין לי ספק שכוונותיך הן נפלאות ואתה רוצה רק טוב, אבל נראה שאתה לא כל כך יודע מה אתה עושה. אתה בא ממשפחה חובבת אומנות ואתה כנראה רוצה להגדיל את ערכו של האוצר שבידך. בפועל, מה שקורה הוא בדיוק ההיפך. אתה, כבירי, לא מסוגל לקבל החלטה אחת חשובה ובכך לתת את המושכות למי שיודע ומבין כדורגל. ואתה לא כזה.

 

אין לי עניין לקדם כרגע שם כזה או אחר, אבל כבירי, אתה פשוט חייב לקבל החלטה. גם אם לשיטתך היא "נועזת". קבל אותה כבר, כבירי, ותביא קצת יציבות למועדון שלך. אני בטוח שאתה רוצה שברבות הימים יצירת אומנות עם דמותך תתנוסס בגאווה במסדרונות וולפסון ותיזכר כמי שהוציאה את המועדון מבירא עמיקתא לאיגרא רמה, אבל אני נזכר היום בציטוטו של שי אבוטבול רגע אחרי שחתם במכבי שעריים, שהוא בחר בקבוצה כי הוא לא רצה לשחק נגד הפועל ת"א. כבירי, שים לב: שעריים רק שלוש נקודות מעלייה ללאומית.

עוד באותו נושא: אמיר כבירי, ססאר מנדיונדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי