Sport1 Banner

דיווחים ברומניה: צ'יפריאן מריקה קרוב למכבי חיפה

מריקה. מכיר את רוני לוי
מריקה. מכיר את רוני לוי | צילום: Gettyimages

החלוץ עזב את טורקיה ומעוניין באיחוד עם רוני לוי. מי מהזרים ישוחרר?

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 צי'פריאן מריקה מתקרב מאד למכבי חיפה. חלוץ נבחרת רומניה שוחרר אתמול (חמישי) מקוניאספור הטורקית והפך לשחקן חופשי עתיד להצטרף בחלון העברות של חודש ינואר לכרמל ולחזק משמעותית את החוד הירוק.

 

הבוקר דובר בהרחבה על הנושא בכל תכניות הספורט ברומניה, בערוצי הטלוויזיה וגם ברדיו. הרומנים מודעים לעובדה כי הקבוצה השלימה את מכסת חמשת הזרים, אך ציינו שהקבוצה מהכרמל תוותר כנראה על אחד מהם, אך לא צוין שם מפורש.

 

 

בתכנית הספורט הפופולרית של הבוקר, ספורט.רו, כמו גם בדולצ'ה ספורט ציינו שרוני לוי, לשעבר מאמן סטואווה, מעוניין מאוד בחלוץ – אותו הוא מכיר מצוין. מריקה שיחק בנבחרת רומניה וגם שימש כקפטן בניצחון החוץ על יוון 0:1. מריקה היה זה שכבש את שער הניצחון, אך לאחר מכן נפצע בברך ונעדר מהמגרשים לתקופה ממושכת.

 

מריקה. רוצה לשחק ביורו 2016 (gettyimages)

 

מריקה החלים לחלוטין מהפציעה, אך שוחרר מהמועדון הטורקי שנקלע לבעיות כספיות והודיע לכל השחקנים הבכירים שהם רשאים לעזוב ללא תמורה.

 

החלוץ רוצה לחתום בקבוצה כבר בחלון ינואר, כדי להראות כי חזר לכושר ולהיות מזומן לסגל רומניה ליורו 2016, שייערך בקיץ. הוא שיחק בעבר בשחטיור, שאלקה, שטוטגרט וחטאפה. במידה ויחתום בכרמל, הוא יהיה הרומני הבינלאומי הרביעי בליגה לצדם של קלאודיו בומבה, מיחאיי פנטילי ואוביידו חובאן.

עוד באותו נושא: צי'פריאן מריקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי