Sport1 Banner

רשמית: צרפתי הצטרף לצוות האימון בנתניה

דורה וצרפתי. שמח לשתף פעולה עם שלומי
דורה וצרפתי. שמח לשתף פעולה עם שלומי | צילום: אתר רשמי מכבי נתניה

שחקן העבר יהיה אחראי גם על קידום וטיפוח צעירים. שלום אדרי חתם

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה, החליט הבוקר לצרף לצוות המקצועי את שחקן העבר של מכבי נתניה גיא צרפתי.

 

היו"ר דורון אוסידון שמעריך מאוד את יכולתו המקצועית של צרפתי נתן אור ירוק למהלך וקבע שבנוסף יהיה הקשר לשעבר אחראי על גילוי, קידום וטיפוח כישרונות צעירים במחלקת הנוער. "גיא תרם רבות למכבי נתניה כשחקן ואין לי ספק שיתרום גם בתפקידו החדש", אמר אוסידון לאחר החתימה.

 

 

צרפתי אמר לאחר החתימה: "זה כבוד גדול עבורי להיות פה. אני מאוד שמח לשתף פעולה עם שלומי, מכבי נתניה זה מועדון שאני מוקיר, מכבד ואוהב. כשחקן חוויתי כאן רגעים יפים שעיצבו אותי קודם כל כאדם ועכשיו הגיע הזמן שלי להחזיר ולסייע ככל שניתן בקבוצה הבוגרת ובמחלקת הנוער".

 

צרפתי הוא לא היחיד שהצטרף היום למועדון מעיר היהלומים, לאחר שהקשר שלום אדרי, שנבחן בחודש האחרון בקבוצה, חתם היום לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות ויהיה בסגל כבר למשחק ביום ראשון בבית נגד הפועל ב"ש, אליו צפויים להימכר כל הכרטיסים שיוצאו למכירה.

"אחרי קיץ ארוך אני שמח להצטרף לקבוצה מהעיר בה גדלתי כאוהד מגיל קטן", אמר אדרי לאחר החתימה. "אני רוצה להודות לצוות המקצועי על האמון שנתן לי, ולרמת השרון על תקופה יפה ומיוחדת שנתנה לי המון. תודה גם לסוכנים שלי אדם וגלעד שהיו סבלניים לאורך כל הקיץ, ומעכשיו עבודה קשה ויאללה נתניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי