Sport1 Banner

דראפיץ': "לנו לא הגיע לחזור עם שלוש נקודות"

| צילום: אסף קליגר

מאמן בית"ר בסיום המשחק מול הפועל ת"א (0:0): "מכוונים לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

לאחר פרסום לוח המשחקים לעונת 2015/16 כולם סימנו ביומנים את המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב ככזה שיעורר את מירב העניין במחזור הראשון. עם זאת, למרות שהאווירה שקדמו לו בהחלט היתה לוהטת, המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה והקבוצות נפרדו בתיקו 0:0.

 

"שיחקנו היום יותר טוב מהמשחקים הקודמים", אמר בסיום מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ',  "לחצנו את היריב והגענו להזדמנויות, אבל אין מגיע בכדורגל, אם לא כבשנו לא הגיעו לנו 3 נקודות. אנחנו צריכים להתמודד עם כל הבלאגן, אין ברירה. אני מרוצה מהיכולת של היום, אנחנו עוד צריכים להתחזק אבל אנחנו עובדים קשה".

 

 

"אנחנו מקווים שוולאד מוראר יחזור לסגל, הוא חיזוק טוב, ויש לנו עוד בלם זר (חסוס רואדה) שלא שיחק היום. איתם אנחנו ניראה יותר טוב בהמשך. בית"ר ירושלים מכוונת תמיד לפלייאוף העליון וזה לא השתנה גם העונה".

 

מנדיונדו. "היה משחק קשה" (אסף קליגר)

 

בוריס קליימן התייחס לאווירה בימים שלפני המשחק: "משחק עם המון אמוציות ורק תחילת הליגה, אנחנו נתחבר ונשיג תוצאות יותר טובות. גם אני קיבלתי לא מעט קללות היום, זה כבר נהיה חלק מהכדורגל, אבל החוכמה היא להתעלם ולשחק את המשחק שלך".

 

"הייתי מרוצה מהמשחק שלנו", אמר בסיום סזאר מנדיונדו, "היה לנו משחק קשה, ניסינו ללחוץ את היריבה והיו לנו מספר הזדמנויות לנצח את המשחק. משחק ההגנה שלנו היה יציב והשחקנים עבדו קשה. אין לי שום תלונות אליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי