Sport1 Banner

אסי בלדוט: "יש לי ערך מוסף מעבר למגרש"

בלדוט. לא ידע על ציון הדרך בקריירה
בלדוט. לא ידע על ציון הדרך בקריירה | צילום: עדי אבישי

קשר בני יהודה חגג יום הולדת 34 ו-400 הופעות בקריירה: "נהנה מכל דקה"

(גודל טקסט)

אסי בלדוט, קשר בני יהודה, חגג השבוע 400 הופעות בקריירה ועשה זאת עם ניצחון 1:2 על הפועל כפ"ס בקרב העולות החדשות.

הקשר, שחגג 34 לא מזמן, זכה למחמאות ממאמנו על משחק ההגנה שביצע השבוע, אלא שיוסי אבוקסיס פרגן לו מעט יותר מדי וטעה בנוגע לגילו כשאמר כי הוא בן 35 או 36.

בראיון לתכנית הספורט של 103FM נשאל בלדוט האם נפגע מדברי אבוקסיס שלא ידע את גילו והשיב: "צחקנו על זה בחדר ההלבשה אחרי המשחק,  אבל אם בגיל 36 אני רץ ככה אז זה דבר חיובי".

על משחקו ה-400: "לא ידעתי את זה, חבר אמר לי. זה כבוד גדול עבורי להשתייך לחבורה שעשתה הרבה מאוד בכדורגל הישראלי. אם הייתי יודע על כך מראש הייתי לוקח את כדור המשחק".

פספס את כדור המשחק מול כפ"ס (ערן לוף)

"חזרתי בשנה שעברה לליגה הלאומית והייתה לנו מטרה לעלות ליגה – ועמדנו בה. אנחנו במומנטום חיובי ואני נהנה מכל רגע.

"מה שחשוב זה שנשארה לי תשוקה לכדורגל ולנצח, אני נהנה מכל דקה באימונים ובמשחקים", הוסיף בלדוט ואמר על חוסר היציבות של קבוצתו: "יש חוסר איזון לפעמים כשפעם אנחנו משחקים יותר טוב ופעם פחות, אבל ככל שתתקדם הליגה נבין אחד את השני ונתייצב. אני בטוח שנהיה קבוצה קשה כמו שכולם רוצים".

בלדוט מברך את גלבאן (עדי אבישי)

הקשר גם פרגן לשוער דלה איינוגבה ואמר: "מאז שהוא טעה הוא חזר לעצמו. גם עד הפנדל שהוא הורחק הוא נראה מצוין. רק שנמשיך ככה".

לסיום הוסיף: "אני מכוון את הצעירים כפי שאני יודע ואני חושב שיש לי ערך מוסף מעבר למגרש. המטרה שלנו היא להישאר בליגה וכרגע אנחנו במקום טוב, אבל זו תחילת העונה ולא צריך להסתנוור. צריך לבוא לסכנין בשבת בטירוף ולא לחשוב שיש לנו ניצחון בטוח".

עוד באותו נושא: אסי בלדוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי