Sport1 Banner

"לא חושבים על באזל, זה תואר משמעותי עבורנו"

רוצ'ט
רוצ'ט | צילום: ערן לוף

יוקאנוביץ' לקראת "אלוף האלופים". חסארמה: "יודעים כמה מכבי חזקה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ועירוני קריית שמונה ערכו הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים משותפת בבית הנשיא לקראת משחק "אלוף האלופים" מחרתיים באיצטדיון בנתניה.

 

 

"זו עונה עם הרבה מאוד משימות חשובות עבורנו", אמר גל אלברמן ממכבי תל אביב, "נתחיל עם התואר הראשון של העונה בשבת. אנחנו מייחסים חשיבות לכל המסגרות בהן אנחנו משתתפים, ולראייה העונה שעברה". אדריאן רוצ'ט: "איך נזכה בתואר? חסארמה יכין אותנו ואיזי ייקח אותנו למלון".

 

אלברמן. "מייחסים חשיבות לכל המסגרות" (ערן לוף)

 

סלאח חסארמה התבקש לנתח את יחסי הכוחות: "אנחנו מתכוננים למשחק קשה ויודעים לאן אנחנו הולכים. כולם יודעים כמה מכבי תל אביב חזקה ונתכונן בהתאם. נבוא לעשות את העבודה ולזכות בתואר הזה שחשוב לנו". כאשר נשאל אם הוא קונה תוצאה 4:5 כמו שניצחה ברצלונה את סביליה: "אם זה לנו, אז ברור שכן. אנחנו באים להשיג את המטרה".

 

סלבישה יוקאנוביץ' נשאל האם יפעיל רוטציה: "עוד מוקדם מדי לדעת מי יעלה בהרכב בשבת. מדובר בתואר חשוב מאוד עבור הקבוצה. נהיה חייבים להיות מוכנים ולתת 100%. מה שאחרי המשחק כרגע לא חשוב מבחינתנו, אנחנו עוד לא חושבים על באזל. אוהדים רבים שלנו יהיו באיצטדיון ואנחנו מחויבים לעשות הכל כדי לנצח בטורניר הזה".

 

יוקאנוביץ'. "מוקדם לדעת את ההרכב" (ערן לוף)

 

המאמן הסרבי נשאל על שילובם של אלי דסה ושלומי אזולאי: "הם ישפרו אותנו ויעשו אותנו תחרותיים יותר. בשבת תהיה להם הזדמנות ראשונה אולי להשתלב במשחק. הם בגיל הנכון לעזור לנו ואנחנו בטוחים שהם יהיו חלק חשוב בקבוצה". על ההשוואה לסופרקאפ האירופי שנערך השבוע בטביליסי: "אני באמת לא רוצה לשחק הארכה… 4:5 היא תוצאה טובה, אבל אני לא חותם על כלום מראש".

 

גביע "אלוף האלופים" (גיא אדרי)

 

קרויף וזהבי בשיחה פרטית (גיא אדרי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי