Sport1 Banner

בן חיים: "אנחנו שואפים להיראות טוב יותר"

בן חיים. למוריניו אין לו מה להוכיח
בן חיים. למוריניו אין לו מה להוכיח | צילום: עדי אבישי

בלם מכבי ת"א ב-103FM: "שנים לא נתקלתי בתופעה כמו ערן זהבי". האזינו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הצליחה לשמור על רשת נקייה אמש בטדי נגד הפועל ב"ש (0:1), וזאת למרות שבשער הקבוצה עמד הסרבי בן ה-19, פרדראג ראיקוביץ' שהכיר את חבריו החדשים רק 24 שעות לפני המשחק.

 

בלם הקבוצה, טל בן חיים שחזר הקיץ לאחר 11 שנה באירופה, התראיין הערב לתכנית הספורט ברדיו FM103 והתייחס תחילה ליכולת הקבוצה: "אנחנו שואפים להיראות יותר טוב, אבל אנחנו קבוצה חזקה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. עדיין ייצרנו מצבי הבקעה ובסופו של דבר השגנו תוצאה מצוינת נגד קבוצה טובה מאוד".

 

 

"ביקורת היא חלק מהעניין ואין לנו בעיה איתה. אנחנו יודעים ושואפים להיראות טוב יותר, אבל בואו לא נשכח ששוחק המחזור השני ואנחנו רק בתחילת העונה, לאט לאט נתחבר ונשתפר" הוסיף הבלם, "כל עוד לא ספגנו גול אז אנחנו יודעים שאנו במגמת שיפור. אנחנו נעבוד קשה ואני יכול להבטיח שמכבי ת"א תעמוד טוב מאוד מבחינה הגנתית ולא תספוג כל כך הרבה שערים".

 

"לאט לאט נתחבר ונשתפר". בן חיים (אסף קליגר)

 

המשחק מול ב"ש הגיע בצל חגיגות העלייה לליגת האלופות ע"ח באזל, ועל כך אמר בן חיים: "יש לנו שחקנים עם ניסיון ורגליים על הקרקע – וגם אחרי הצלחות כאלה יודעים להגיע למשחק ליגה חשוב מאוד בשיא הריכוז. אנחנו שמחים שעברנו את המשוכה הזו כי מדובר בקבוצה טובה מאוד".

 

בן חיים לא הרחיב יתר על המידה על השפעת השינויים בסגל בקבוצה בשבוע אחרון: "יש צוות שמקבל את ההחלטות ואנחנו בתור שחקנים צריכים להתאים את עצמנו להחלטות המתקבלות", ואמר על חואן פאבלו קולינאס ששוחרר: "לא הייתה לי בעיה איתו. לכל שחקן ובטח שלשוער יש תקופות יותר טובות ופחות טובות, אבל ראיתי אותו במשחקים גדולים ובמשחקים פחות טובים כמו כל שחקן. לא שיחקתי עם הרבה ג'נטלמנים כאלה שגם אחרי המהלך של מכבי נכנס לחדר ההלבשה, בירך את השחקנים ונפרד בצורה יפה. יש לי רק מילים טובות עליו ואני מאחל לו בהצלחה".

 

בן חיים. שופע מחמאות לערן זהבי (ירון אלפי)

 

כמובן שהבלם נשאל גם הוא על היכולת הפנטסטית של ערן זהבי, הכובש הכמעט יחיד של הקבוצה: "מה שהוא עושה זה דבר מדהים שלא נתקלתי בו שנים. אנחנו יכולים רק לפרגן לו, הוא עובד קשה גם באימונים – הוא יכול להבקיע צמד ובאימון אחרי זה הוא רץ בטירוף.

 

עדן בן בסט נתן משחק טוב אתמול ואני מאמין שעם קצת יותר מזל וביטחון השערים גם יבואו. יש לנו שחקני התקפה טובים, זה עניין של מומנטום וכרגע זהבי במומנטום אדיר. זה עניין של זמן עד ששחקנים אחרים יכבשו".

 

בן חיים יחזור בעוד כשבועיים ללונדון ויפגוש את אחת האקסיות שלו, צ'לסי שרכשה אותו עוד בקדנציה הראשונה של ז'וזה מוריניו: "היה לי תסריט שנקבל אותם ואני שמח מאוד לחזור לסטמפורד ברידג'. אני לא חושב שאני צריך להוכיח למוריניו, הוא רצה אותי שנה וחצי לפני שהצטרפתי לצ'לסי".

עוד באותו נושא: חואן פאבלו קולינאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי