Sport1 Banner

הפועל חיפה גיששה אצל חואן פאבלו

חואן פאבלו. יעלה לכרמל?
חואן פאבלו. יעלה לכרמל? | צילום: ערן לוף

האדומים מתעניינים בשוער. גורם במועדון: "עכשיו זה תלוי ביואב כץ"

(גודל טקסט)

למרות התבוסה אתמול (שבת) 3:0 למכבי פתח תקוה באצטדיון סמי עופר, בהפועל חיפה שומרים על פרופורציות אבל מודים שיש לקבוצה לא מעט עבודה במהלך פגרת הנבחרת.

 

"הגענו למצבים וגם אחרי ההרחקה ניסינו להמשיך לתקוף ולנסות לייצר משהו", אמר טל בנין לאחר המשחק, "גם כשניצחנו לא יצאתי מגדרי וצריך לראות את התמונה כולה, יש דברים במגרש שאין שליטה עליהם ועשינו הכל כדי לנצח. יש לנו הרבה דברים לשפר לתקן, אנחנו צריכים לעבוד בעיקר על הדיוק מול השער. אנחנו מגיעים להרבה מצבים וחסר לנו קצת 'רוע' וריכוז".

 

בהפועל חיפה גיששו לגבי חואן פאבלו, ששוחרר ממכבי תל אביב, שעשוי להגיע על חשבונו של פרמיסל קובאר. השוער הצ'כי לא פתח בשני משחקי הליגה ואיבד את מקומו בהרכב לניב אנטמן. אנטמן פתח במשחק בגביע הטוטו, מאז הציג יכולת טובה וסלל את דרכו להרכב.

 

"יש התעניינות, קשה לי להאמין שזה יצא לפועל", אמר גורם במועדון לספורט1, "זה עכשיו תלוי ביואב כץ. אם נחתים אותו קובאר ישוחרר, לא נשאיר את שניהם כי העלויות גבוהות מידי". לגבי יובל אבידור שצפוי לחתום במהלך השבוע הקרוב אמר: "הוא לא יוחתם עד שלא נשחרר שחקנים אחרים, יש כמה שחקנים על העמדה הזו וצפויים שינויים בסגל בשבוע הקרוב".

 

בנוסף, ממשיכים לחפש במועדון אחר קשר זר: "אחרי המשחק אתמול יכול מאוד להיות שיחשבו לכיוון של שחקן הגנתי. ביחד עם שוער חדש אולי משחק ההגנה ישתפר".

עוד באותו נושא: חואן פאבלו קולינאס, טל בנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי