Sport1 Banner

"ברגע שעטר ישוחרר מחיפה הוא יגיע להפועל ת"א"

עטר. מחכים להחלטה
עטר. מחכים להחלטה | צילום: ערן לוף

האדומים מכחישים שפנו לחלוץ. בקבוצה נותנים גיבוי למנדיונדו

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א קמו לבוקר לא פשוט אחרי התבוסה הביתית אמש (שבת) לקריית שמונה. "ביישנו את אמיר, רצינו לתת לו מתנת יום הולדת וקרה בדיוק ההפך, חייבים לפצות אותו ומהר", אמרו שחקנים בקבוצה לאחר המשחק.

 

כבירי, שנכח במשחק, עדין לא מתרגש מהביקורות על המאמן סזאר מנדיונדו ומעניק למאמן גיבוי מוחלט ומבהיר מעל לכל ספק כי פיטוריו אינם על הפרק בשלב הזה. עם זאת, בסביבתו טענו כי יזום שיחה עם מנדיונדו לראות כיצד הקבוצה יכולה להשתפר.

 

 

בהפועל מבהירים כי לא נעשתה שום פניה לאלירן עטר, אם כי הם מעוניינים מאד בשחקן ויצרו איתו קשר באופן מיידי במידה וישוחרר ממכבי חיפה. " בשנייה שהוא לא יהיה שם, הוא יהיה בהפועל ת"א, אין לנו בכלל ספק פה", אמרו במועדון.

 

מנדיונדו. יכול להיות בטוח (עדי אבישי)

 

בהפועל לא אהבו כלל וכלל את ההתפרקות של חוליית ההגנה לאחר השער הראשון שנכבש בכדור עונשין מ-11 מטרים ומתכוונים ליזום שיחות עם שחקני ההגנה הצעירים כדי להבהיר להם את חומרת הנושא. "פה זה הפועל ת"א, פה תהיה רוח לחימה ולא ישברו לרגע, זה לא מועדונים אחרים", אמרו בחודרוב הבוקר.

 

שמואל שיימן צפוי לשוב לסגל לקראת המשחק מול מכבי נתניה שייערך לאחר פגרת הנבחרת ומסתמן כבר כי מנדיונדו מתכוון לפתוח עם דודו ביטון כחלוץ על חשבונו של עומרי אלטמן.

עוד באותו נושא: אמיר כבירי, סזאר מנדיונדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי