Sport1 Banner

תואם פריצה: הזרים שמכבי ת"א יכולה להביא בינואר

פריצה. מכבי משוועת לחלוץ ברמתו
פריצה. מכבי משוועת לחלוץ ברמתו | צילום: אסף קליגר

אדאבאיור יקר אבל פנוי, מאריצה ואז טה ואוטקה יכולים להצליח. הצביעו

(גודל טקסט)

מה לא נכתב על הזרים של מכבי תל אביב בקמפיין ליגת האלופות. אז נכון, רובם מספיקים לליגה המקומית, אבל לכולם ברור שברמה האירופית הצהובים צריכים שדרוג.

 

 

 

לראדה פריצה שעזב עם ים של אהבה מהקהל וניסיון אירופי, הובא מחליף שבקרוב לוודאי ייחתך ראשון מהסגל. אז אחרי שבקיץ עוד היו דיבורים על אודיון איגהלו שמפציץ בפרמייר ליג במדי ווטפורד, הנה לכם אופציות שיכולות לעניין את ג'ורדי קרויף וכן הן ללא קבוצה.

 

 

ג'ון אוטקה, ניגריה

לא בדיוק חלוץ 9 כמו פריצה, אבל עם לא מעט ניסיון. אוטקה הספיק לעבור בראן, פורטסמות' ומונפלייה ולמצוא את הרשת לא מעט. יאפשר לזהבי לשחק חלוץ או שישחק בעצמו ובגיל 33 יגיע כשחקן חופשי אחרי ששוחרר מסיבאספור הטורקית.

 


אוטקה. ייאפשר לזהבי לשחק חלוץ (Gettyimages)

 

צ'יפריאן מאריצה, רומניה

עוד שחקן עם רזומה לא מבוטל. מאריצה בן ה-30 היה סקורר בשטוטגרט ונחשב חלוץ 9 קלאסי. בשאלקה הרשים פחות וכך בקוניהספור ממנה שוחרר לאחרונה. מאריצה הוזכר המועמד למכבי חיפה לפני שפלט הצטרף, אבל אולי בכלל ילבש צהוב? עם רזומה כמו שלו – לא בטוח שזו טעות.

 


מריצה. לחיפה הוא כבר הוצע (Gettyimages)

 

ריקרדו ואז טה, פורטוגל

הפורטוגלי בן ה-29 נחשב בזמנו לכישרון גדול כשהגיע לבולטון ואת הפריחה עשה בווסטהאם. מאז? עבר בבלדייספור הטורקית בחוזה לחצי שנה ושוחרר. מימדים יש, גם כישרון. אולי מכבי צריכה ניחוח פורטוגלי?

 


ואז טה. פתרון הולם? (Gettyimages)

 

עמנואל אדבאיור, טוגו

אולי הוא לא יסכים לזה, אבל זו יכולה להיות עסקת חבילה מצוינת. עד לא מזמן אחד החלוצים החמים בפרמייר ליג. ארסנל, סיטי ובעיקר טוטנהאם עם עליות וירידות. אדאבאיור שוחרר מהתרנגולים לפני חודשיים ומאז מסתובב בלי קבוצה. כשהוא בן 31 אולי ירצה לסיים את הקריירה בחוף הים של תל אביב?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי