Sport1 Banner

אור אוסטוינד: "הרצון לנצח עולה על הכל"

אוסטוינד. גם הוא מול קבוצת נעוריו
אוסטוינד. גם הוא מול קבוצת נעוריו | צילום: ערן לוף

קשר ק"ש יפגוש את הפועל חיפה, במדיה יפתח רוצ'ט מול מועדון נעוריו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח מחר (שבת, 19:00) באצטדיון סמי עופר את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל, כשהאדומים מהכרמל נמצאים מקום אחד מעל סגנית האלופה (מקומות 8 ו-9 בהתאמה). שתי הקבוצות מדשדשות עם פתיחת העונה וינסו לנצח על מנת לטפס לחלקה העליון של הטבלה.

 

המארחים מגיעים לאחר ניצחון החוץ 1:2 על מכבי נתניה, וינסו להמשיך את המומנטום גם מחר. מי שכנראה מתרגש יותר מכולם לקראת המשחק הוא אדריאן רוצ'ט, שרק לפני כחודש עזב את הפועל ק"ש, המועדון בו גדל, לאחר 16 שנים.

 

הקשר, שיפתח בהרכב וישחק לראשונה בקריירה מול קבוצת נעוריו, אמר לקראת המשחק: "בטח יהיו לי פרפרים בבטן, אבל זה יעבור אחרי כמה דקות. אני מחכה לשער הראשון שלי בהפועל חיפה. אם אבקיע מחר, ברור שלא אחגוג".

 

רוצ'ט במדי ק"ש העונה. עכשיו הוא נגדם (ערן לוף)

 

מבחינה מקצועית, טל בנין צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בניצחון על נתניה. חיים מגרלשווילי יפתח בעמדת המגן השמאלי ע"ח של מיקי יאזו שלא כשיר. הקשר ברונו פיניירו ימשיך לשחק כבלם לצד אושרי רואש. עלי חטיב, שהיה חולה במהלך השבוע, חזר להתאמן וצפוי להיכלל בסגל.

 

אוסטוינד: "זה לא מפגש רגיל"

 

ובצד השני, הפועל קרית שמונה מגיעה לאחר שלושה משחקים בהם לא ניצחה, וכשהיא חוות פתיחת עונה מאכזבת מבחינתה, עם ניצחון אחד בלבד בחמישה משחקים. אם לא די בכך, כעת סאלח חסארמה יאלץ להסתדר ללא המגן דניאל בורחל שסובל מקרע בשריר הירך וייעדר כחודש וחצי מהמגרשים, לאחר שנפצע במהלך משחק אימון.

 

גם בשורות סגנית האלופה יש שני שחקנים שעבורם המפגש מחר עם האדומים מהכרמל הוא קצת יותר מעוד משחק. אור אוסטוינד, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חיפה, ורועי שוקרני, שגדל במועדון ושיחק שם לאורך רוב הקריירה, ישחקו לראשונה מול קבוצתם לשעבר.

 

"זה לא מפגש רגיל, הפועל חיפה הייתה בית בשבילי", אמר אוסטוינד לקראת המשחק, "יהיה לי קשה רגשית, אבל הרצון לנצח עולה על הכל". שוקרני התייחס גם הוא למפגש המיוחד – "אולי אתרגש כשיגיע המשחק, כרגע עובר לי בראש בעיקר הרצון לשחק ולהוכיח מה שאני יודע".

 

סאלח חסארמה מתכנן שני שינויים בהגנה. חן דילמוני יתפוס את מקומו של דניאל בורחל בעמדת המגן השמאלי ויערוך בכורה בהרכב בליגה, לאחר שנכנס מהספסל בשני משחקים. קאסיו פרננדס, שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם, יחזור למרכז ההגנה על חשבונו של דין מימוני.

 

הרכבים משוערים:

הפועל חיפה: פרמיסאל קובאר, ברונו פיניירו, אושרי רואש, לירן סרדל, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, אדריאן רוצ'ט, חנן ממן, תומר סוויסה, אמיר אבו ניל ומהראן לאלה.

 

הפועל ק"ש: גיא חיימוב, חן דלמוני, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, עודד אלקיים, עדן שמיר, וובה בראון, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי, אחמד עאבד וברונו קונייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי