Sport1 Banner

תעודת שליש: מי הזר הבולט בליגת העל?

רקואביצה. בקרוב עם תעודת זהות ישראלית?
רקואביצה. בקרוב עם תעודת זהות ישראלית? | צילום: עדי אבישי

לאחר עשרה מחזורים כבר ניתן לסמן את שחקני החיזור הבולטים. הצביעו

(גודל טקסט)

אומנם עברו רק עשרה מחזורים מפתיחת העונה, אבל כבר ניתן לסמן את הזרים המצטיינים של ליגת העל. אחד הוא הנשק הסודי של מוליכת הטבלה, השני הוא נקודת האור היחידה בעונה של רוני לוי והשלישי עשוי לקבל תעודת זהות בקרוב. אז מי הנבחר שלכם? הצביעו.

 

טוני נואקמה

החלוץ החם של הפועל ב''ש. נוואקמה בן ה-26 כבש במדי הפועל רעננה בשתי העונות הקודמות שישה שערים ושבעה שערים בהתאמה. העונה, מאז שהחל לקבל דקות במחזורים האחרונים, כבש כבר ארבעה שערים בעשרה מחזורים ומוליך את הפועל ב''ש למקום הראשון, אולי בדרך לאליפות

 

 

ולדימיר סטויקוביץ'

נקודת האור בפתיחת העונה המסוייטת של רוני לוי. אחד השוערים הטובים שנחתו פה ביחד עם אניימה ואובארוב. שוער נבחרת סרביה והשחקן הכי אהוב ביציעי סמי עופר, שזה בהחלט מעורר כבוד שאיתו בקבוצה משחק יוסי בניון. עשוי לעזוב בינואר לאחר שלא הגיע להסכם עם מכבי חיפה על פתיחת חוזהו.

 

 

ניקיטה רוקאביצה

ללא ספק הזר בכושר הטוב בליגה. החלוץ האוקראיני/אוסטרלי שהיה מועמד אשתקד למכבי ת''א, מוכיח לה כמה היא טעתה. שבעה שערים בחמישה משחקים, כולל שלושער אדיר בבלומפילד נגד אותה מכבי, תואר שחקן חודש אוקטובר ובעיקר ההצלחה עם בית''ר בליגה הופכים את רוקאביצה לנשק הקטלני של בית וגן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי