Sport1 Banner

"מוזר שלה פמיליה מקבלים יחס מועדף מבית"ר"

אוהדי ביתר בסמי עופר. כמה ומי מהם יהיה שם גם בראשון?
אוהדי ביתר בסמי עופר. כמה ומי מהם יהיה שם גם בראשון? | צילום: דני מרון

אלפי כרטיסים למשחק מול מכבי חיפה "נעלמו", לעמותת האוהדים יש השערה

(גודל טקסט)

אתמול בערב נפתחה מכירת הכרטיסים למשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר בחיפה ביום ראשון, ומתוך כלל המושבים הוקצו לקהל של בית"ר 2,700 כרטיסים. יחד עם זאת, אוהדים רבים לא מצליחים לרכוש כרטיסים, מה שמעלה תהיה איפה הם נמצאים ומי הצליח לשים את ידיו עליהם.

 

אוהדים רבים יצרו קשר עם עמותת האוהדים של בית"ר לאחר שלא הצליחו לקנות את הכרטיסים באינטרנט. לאור זאת, הגיעו בעמותה למסקנה כי המועדון שמר את כל הכרטיסים לארגון האוהדים לה פמיליה.

 

 

"פשוט לא הגיוני שכל הכרטיסים נגמרו", אמרו בעמותה. "מוזר שארגון, שהממשלה מנסה להוציא אותו מחוץ לחוק, מקבל מעמד כזה בתוך המועדון".

 

השתלטו על כל הכרטיסים? לה פמיליה (דני מרון)

 

דובר ומנהל בית"ר, אושרי דודאי, הגיב לדברים ואמר: "לא מכיר את הסיפור. הכרטיסים משווקים על ידי משרד הכרטיסים בימות".

 

ממשרד הכרטיסים "בימות" נמסר: "הוצאנו את כל הכרטיסים למכירה באינטרט. בנוסף, לא שריינו אף כרטיס וכל אוהד יכול לרכוש שני כרטיסים בלבד על מנת למנוע ספסרות. נלחמנו באיש שניסה לרכוש ארבעה כרטיסים בעזרת שני כרטיסי אשראי שונים. בכל רגע יכולים להזמין במקביל באתר 300 אנשים".

 

לה פמיליה פרסמו פוסט בפייסבוק הנוגע למשחק. בפוסט צוין כי לא נותרו כרטיסים למכירה לבית"ר, וכמו כן הונחו אוהדים לרכוש כרטיסים ליציע הצמוד ליציע של בית"ר, על מנת להגדיל את יציע אוהדי הקבוצה. 

 

***כרטיסים לחיפה***כמו שבטח שמתם לב ההסתערות על הכרטיסים לסמי עופר הקרוב התחילה ולא נשאר בבימות שום דבר ליציע של בית"ר…

Posted by La-Familia on Tuesday, November 3, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי