Sport1 Banner

"אם עמאשה היה מדייק בפנדל, הכל היה אחרת"

עמאשה מחמיץ מהנקודה הלבנה אתמול בסמי עופר
עמאשה מחמיץ מהנקודה הלבנה אתמול בסמי עופר | צילום: ערן לוף

אכזבה בסכנין מה-2:0 מול הפ. חיפה. בקבוצה מתרצים את ההפסד בחסרון הזרים

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בבני סכנין לאחר ההפסד 2:0 אמש (שבת) להפועל חיפה בסמי עופר במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. נציגת המגזר רושמת משחק שני ברציפות ללא ניצחון, לאחר התיקו המאופס מול מכבי נתניה שבוע לפני כן בדוחא.

 

"חבל מאוד שהפסדנו את המשחק הזה" אמר שחקן הקבוצה, "אנחנו מגלים חוסר יציבות לאורך העונה ואנחנו חייבים לעבוד על זה. אחרי הניצחון הגדול על הפועל תל אביב בבלומפילד זה מרגיש שקצת נעצרנו פתאום עם שני משחקים בהם לא הצלחנו לנצח. אולי אם הפנדל של עמאשה היה נכנס דברים היו נראים אחרת, אבל זה כבר היסטוריה וצריך להסתכל קדימה, העונה עוד ארוכה".

 

"יש לנו קבוצה מצוינת עם חלק התקפי מסוכן שיכול לעשות צרות לכל הליגה" אמר שחקן נוסף בקבוצה, "אבל בשני המשחקים האחרונים נעצר לנו המומנטום. אנחנו מחמיצים לא מעט כשאנחנו מגיעים למצבים ונצטרך לעבוד על זה. ננסה לתקן בשבוע הבא מול בני יהודה, ניצחון זו התרופה הכי טובה להכל".

 

גורם במועדון התייחס לחסרונם של שלושה מהזרים שלא שיחקו אתמול: "היינו ללא דייגו קאצ'ובה שהורחק בשבוע שעבר ופאס וחסנוביץ' שפצועים, וזה מאוד משמעותי עבורנו, בעיקר חסרונו של פאס בהגנה שנותן הרבה ביטחון לחלק האחורי. אבל זה לא תירוץ, היינו צריכים לצאת מהמשחק הזה עם נקודות. הפועל חיפה הגיעה כשהיא עם הגב לקיר והיו יותר נחושים מאיתנו".

 

אלי כהן: "לקחנו בחשבון שנשחק מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה, החזקנו בכדור, שלטנו במשחק לאורך דקות רבות והגענו למצבים, חבל שהפסדנו".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי