Sport1 Banner

"בניון רוצה לשחק עוד עונה ויש לו הצעה לא רעה"

| צילום: אסף קליגר

דיווח ב-103FM: "לא בטוח שהוא ירצה להישאר בחיפה בתפקיד מקצועי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח ביום שבת הקרוב באצטדיון המושבה מול מכבי פ"ת, והמתח ההולך והגובר בין הקפטן יוסי בניון לבין האוהדים ממשיך להעסיק את המועדון.

בתכנית הספורט של 103FM דווח כי אוהדים רבים מתכננים מפגן תמיכה ביוסי בניון וצפויים לשיר לו בדקה ה-15. "הקהל מפולג, חד משמעית, בכל מה שקשור ליוסי בניון", נאמר בדיון על הקפטן הירוק, "יהיו שריקות בוז ויהיו קללות אבל תהיה גם תמיכה ביוסי".

כ-4,000 אוהדים של מכבי חיפה אמורים ללוות את המועדון בשחק, אך עוד נאמר במהלך הדיון בתכנית: "במשחקי החוץ ההאוהדים הדומיננטיים הם 'הקופים הירוקים', כך שהולך להוית משחק לא פשוט ליוסי אם לא תושג הסכמה לפני זה".

כזכור, "הקופים הירוקים" הוציאו הודעה אתמול במהלך משחק גביע הטוטו כי שריקות הבוז צריכות להיפסק וכי האוהדים צריכים לעודד ותו לא, אבל ב-103FM הוסיפו כאמור כי ישנם אוהדים שלא יחדלו מלקלל את הקפטן.

"הקהל הירוק מפולג בנושא בניון" (ערן לוף)

יוני הללי, פאנליסט התכנית, הוסיף כי בהנהלת מכבי חיפה התקבלה החלטה לבדוק האם במשחק הקרוב מדובר בעשרות או בבודדים שמקללים את בניון – וכי אם יימצא כי מדובר בבודדים, המועדון לא מתכוון לטפל בהם ויבהירו לבניון כי עליו "לשבור את הראש לבד". בכל סיטואציה אחרת תטפל ההנהלה בנושא. עוד נאמר כי בניון כועס על התנהלות המועדון בנושא, שטרם הגיב רשמית כנגד המקללים.

"יוסי בניון לוקח את זה מאוד קשה, ובניגוד לאנשים אחרים לא רוצה לתת לזה לעבור אלא להגיב ולעשות דברים. בסופו של דבר הוא גם יקבל החלטה, שגם והיה ויציעו לו תפקיד מקצועי הוא לא ירצה להיות חלק מהמועדון הזה", הוסיפו בדיון ורמזו על עזיבה אפשרית כשהגדיל לעשות יוני הללי שאמר: "אני מבין שהוא רוצה לשחק עוד עונה. אם יוסי ירצה לשחק עוד עונה, יש לו הצעה לא רעה בכלל גם על רקע זה שהוא לא ימשיך במכבי חיפה".

עוד באותו נושא: הקופים הירוקים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי