Sport1 Banner

מריאנו לשחקני נתניה: "נהנה לראות אתכם"

שחקני נתניה מבלים
שחקני נתניה מבלים | צילום: מכבי נתניה, העמוד הרשמי

הקבוצה יצאה ליום גיבוש במלון, הבדרן תמך. דורה: "המצב החברתי מעל הכל"

(גודל טקסט)

בשל הימים המתוחים שעוברים על המועדון, החליטה הנהלת מכבי נתניה לשלוח את השחקנים ליום גיבוש מיוחד באחד ממלונות העיר במטרה לשפר את האווירה בקבוצה לקראת המשחק החשוב בשבת מול בני יהודה (שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 15:15). השחקנים, שנהנו ממופע סטנד אפ של הבדרן מני עוזרי וצפו יחד במשחקי ליגת האלופות, בילו את הלילה במלון והבוקר (חמישי), לאחר ארוחה משותפת, יצאו לאימון.

 

מי שהפתיע והגיע לבקר היה אוהד הקבוצה וסטנדאפיסט ענק בפני עצמו, מריאנו אידלמן, שאמר לשחקני נתניה: "אני חייב לומר לכם שאתם קבוצה מוכשרת, ואני נהנה לראות אתכם. כל מה שחסר לכם זה לשים את הכדור ברשת כמה פעמים, אבל אני מאמין שגם זה יבוא בעזרת השם כבר בשבת הקרובה. מחזקים אתכם מכאן".

 

 

מאמן הקבוצה שלומי דורה, שעומד בפני מחאת אוהדים בימים האחרונים, מסר לאתר הרשמי של המועדון אמש: "מכבי נתניה הוכיחה שלא משנה באיזה מצב הקבוצה נמצאת, המצב החברתי במועדון בכלל, ובין השחקנים בפרט, הוא מעל הכל. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות על המגרש כבר בשבת הקרובה בבלומפילד".

 

דורה צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת בני יהודה, כשעדיין לא ברור למי יבחר המאמן לתת את הקרדיט במשחק החשוב. "אין מה לדבר על פחות משלוש נקודות בבלומפילד", אמר שחקן בקבוצה, "זה משחק שיכול להוציא אותנו מכל המצב הנוכחי. צריכים לחזור עם ניצחון".

שחקני נתניה מבלים. התוצאות בשבת? (מכבי נתניה, העמוד הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי