Sport1 Banner

אוברניאק: "היו לי הצעות מצרפת, גרמניה ואנגליה"

אוברניאק. יחזור לנבחרת הלאומית בקרוב?
אוברניאק. יחזור לנבחרת הלאומית בקרוב? | צילום: ערן לוף

קשר מכבי חיפה התראיין בפולין: "הליגה בישראל לא גרועה"

(גודל טקסט)

לודוביק אוברניאק, קשר הרכש הפולני-צרפתי של מכבי חיפה, העניק ראיון היום (שני) לתקשורת הפולנית והתייחס בין היתר לרמה של קבוצות ליגת העל ("הליגה לא גרועה"), סיפר על לסיכויו לחזור לשחק בנבחרת הלאומית ("מאוד אשמח אם זה יקרה), חשף פרטים חדשים על ספק התקף הלב שעבר בטורקיה ("הכל שמועות, פגע בי מאוד, בעיקר במו"מ מול קבוצות") וכמובן גם על חברו הטוב, רוברט לבנדובסקי ("החלוץ הטוב בעולם, יותר מרשים ממסי ורונאלדו").

הפולני הסביר בתחילת הראיון מדוע בחר דווקא בקבוצה מישראל: "היו לי הצעות מצרפת, בלגיה, גרמניה אנגליה, אבל הן לא היו טובות עבורי מבחינה כלכלית".

הקשר התייחס למצבו הבריאותי והסביר כמה זה פגע בו במו"מ מול מועדונים: "הספקולציות על כך שהיה לי התקף לב בזמן ששיחקתי בטורקיה לא עזרו לי, להיפך. אלו היו שמועות, אבל מספר מועדונים החליטו שלא להמשיך עימי את המגעים. זה פגע בי, אין שום ספק. בסוף הכל הסתדר לטובה, אני לא יכול להתלונן על התנאים ובטח לא על השכר אותו אני מרוויח".

אוברניאק סיפר על מכבי חיפה: "זו קבוצה עם שאיפות גדולות, אחד המועדונים הכי מצליחים ואהודים בכדורגל הישראלי. בנוסף, יש לנו אצטדיון פשוט נהדר.

"אני בטוח שאנחנו נשתפר ונטפס למקום הטבעי שלנו, זו רק תחילת העונה", הוסיף הקשר והתייחס לרמה בישראל: "הליגה הישראלית לא גרועה, התקשורת לא מספיק מעורבת, חסר עניין. אם שואלים אותי, יש לפחות ארבע קבוצות שיכולות להתמודד בבונדסליגה או בליגה הצרפתית ואני רציני. ישראל סקרנה אותי, לכן אני נמצא פה. אני אוהב לטייל בעולם, לחקור, להכיר תרבויות. אני אדם נוצרי, מאמין, ויש כאן מקומות חשובים מאוד".

מכבי ת"א חוגגת בסמי עופר. יכולה להתמודד בליגה הגרמנית? (ערן לוף)

הוא אמנם נולד בצרפת, אך משתייך לנבחרת פולין והוא נשאל על הסיכוי שישוב לייצג את הנבחרת הלאומית: "אני מאוד אשמח אם זה יקרה, זה תלוי במאמן, לא בי. כששיחקתי בבונדסליגה, במדי ורדר ברמן, כמעט לא שיחקתי ולכן לא הייתי חלק מהנבחרת. אם אציג יכולת טובה בישראל, אולי אזכה לשחק שוב במדי הנבחרת".

אוברניאק התייחס לחמישייה המדהימה שכבש בן ארצו, רוברט לבנדובסקי: "ברגע שראיתי שהוא לא פותח בהרכב, החלטתי לא לצפות במשחק, אם הוא לא במגרש, זה פחות מעניין אותי. ברור שלאחר מכן הצטערתי, לא האמנתי למה שאני רואה. הוא שחקן מרשים, אפילו יותר ממסי ורונאלדו, אף אחד לא כבש חמישייה בכזו מהירות, זה מדהים. פרגן הפולני לחברו והמשיך: "הוא החלוץ הכי טוב בעולם, אני שמח בשבילו אנחנו חברים מאוד טובים".

"הוא יותר מרשים ממסי ורונאלדו" (Gettyimages)

עוד באותו נושא: לודביק אוברניאק, פולין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי