Sport1 Banner

"האימונים היו בדיוק לב"ש כזו, לא ביצענו דבר מההכנה"

מאטוביץ' והחברים מעכלים מפח נפש
מאטוביץ' והחברים מעכלים מפח נפש | צילום: דני מרון

אכזבה בבית"ר אחרי ב"ש, ביקורת על אלעד גבאי: "וואקמה התעלל בו"

(גודל טקסט)

הלם בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בתום משחק ההפסד להפועל באר שבע אמש (שני) 3:1. למאמן סלובודאן דראפיץ' יצטרך לספק הסברים, כשהאמת שכבר בהפסקת המשחק טביב בשיחת טלפון עצבנית שוח עם המאמן שלו שנותר המום. אלי טביב עזב בעצבים את אצטדיון טדי ואמור לדרוש הסברים רציניים מהמאמן על תצוגת הנפל של השחקנים.

 

"לא נוכל להביט למאמן בפנים. האימונים היו מכוונים בדיוק למשחק הזה של באר שבע. על הדשא לא מולאה שום הוראה מקצועית, פשוט שיחקנו הפוך", העיד שחקן.

 

 

ביציע נכח הסקאוט של מכבי תל אביב, עמיר תורג'מן כדי להכין דו"ח מקצועי למאמן סלבישה יוקאנוביץ' לקראת המשחק בין השתיים בבלומפילד במחזור הבא. אין ספק, יהיה קשה לשכנע את המאמן הסרבי שהדו"ח אותו יקבל הוא אמיתי.

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' שוב שמע את הקריאות "תתפטר" שנשכחו מעט ואף היו דיבורים על צמרת.

 


גבאי מתוסכל, ב"ש חוגגת (דני מרון)

 

אין שחקן שלא ספג ביקורות כאשר בקבוצה היו טענות קשות לעברם של אלעד גבאי שנראה ממש לא חד מול טוני נוואקמה ולא מילא שום הוראה מקצועית. הבלם טל כחילה בעט בעיקר באוויר או ברגלי שחקני באר שבע ולא הבין את התפקיד כמו חברו הספרדי רואדה. הקשרים לירוי צעירי ופבלו דה לוקאס לא היוו יריב למליקסון ואילו גם עומר אצילי נעלם.

 

בבית"ר ירושלים מבינים כי המבט עכשיו יהיה לכיוון מטה, למאבקי התחתית. "השחקנים דיברו על הפועל באר שבע כקבוצה הטובה ביותר בארץ, הם קיבלו את ההוכחה בפנים. ההבדל המקצועי בין ירושלים לבאר שבע הוא עצום", העידו בסביבת המועדון.

 


בעיקר סיבות לדיכאון בבירה (דני מרון)

 

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת הגיע אמש לטדי ולאחר המשחק סיפר בשיחות סגורות על אכזבתו מאלי טביב: "אלי הגיע לבית"ר והבטיח שישקיע כל שנה כ-12 מיליון שקלים במועדון. בפועל הוא לא השקיע שקל. אך הדבר הגרוע יותר הוא שהוא מנע מאנשים שרצו להשקיע להיכנס למועדון". "אלי טביב רוצה לעשות כסף על הקבוצה ולזה לא אתן יד. יש אנשים שמוכנים לקחת את הקבוצה ברגע שיחליט שהוא רוצה להעביר את המועדון לא תהיה בעיה למצוא בעלים".

 

נקודת האור אם יש כזו, היא חזרתו של דן איינבינדר לקבוצת נעוריו ובדקות ששיחק הוכיח מעט ניצוצות שהשאירו טעם של עוד לאוהדים.

עוד באותו נושא: אלעד גבאי, ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי