Sport1 Banner

ב"ש צריכה להגיד תודה לניצן

ניצן יורד בראש מורכן. בבאר שבע צריכים להוקיר את התרומה שלו
ניצן יורד בראש מורכן. בבאר שבע צריכים להוקיר את התרומה שלו | צילום: דני מרון

קופמן מסכם מחזור עם החגיגה ב"טרנר" ורוצה להוריד ארבע קבוצות

(גודל טקסט)

1. באמת חשוב שלפני "יומטוף" מתחילים להסתדר הקוביות בצמרת הליגה. הרמה, שלא נדע, גורמת לירידה חדה בסרוטונין של הצופים.

 

מכבי פתח תקווה, באמת קבוצה מוכשרת עם מאמן שחונן ביכולת ובידע לבנות קבוצות, חוזרת לגודלה הטבעי. אחרי שתרמה נקודות ושערים בבאר שבע, היא תפגוש את מכבי ת"א במחזור הבא (אחרי הפגרה). כישרון אינו מספיק מול הבכירות, הוא מספיק נגד נתניה, וטוב שנאגרו נקודות בארבעת המחזורים הראשונים. אולי הן יהיו שובר השוויון בדרך לפלייאוף העליון.

 

 

באר שבע חייבת למצוא את הדרך להוקיר את התרומה של השוער איתמר ניצן. במו ידיו הוא העניק למארחים שלושה שערים היסטוריים באצטדיון החדש והוא כבר חייב לחבריו שש נקודות. אז לא רק אברהם אבינו יוזכר בהיסטוריה, מאתמול אמרו במדבר "אחינו אתה איתמר".

 

מרוב התלהבות, לא הצליחו האדומים של ב"ש לתרגם יתרון 1:3 לשישייה, עד לדקה ה-70. הניצחון היפה מחפה גם על אשליה במשחק. כשמבקיעים שלישייה עד למחצית, כשהשוער היריב 'גרוגי' מרוב טעויות, מוודאים הריגה ולא מתמזמזים עם הקורבן. תזכורת: אלונה חולמת על אליפות בקדנציה שלה, אז לפועלים היקרים אסור לקחת שבויים, כי עלות אחזקתם בשבי יקרה מאוד. את הפעולה ההומנית הזו של השבי כבר מיצתה הקבוצה בבכורה בטרנר, מול מכבי חיפה.

 

2. עכו הגיעה לטיול השנתי בבלומפילד ונתנה את כל מה שיש בה. אבל על מי תשפוך מכבי את חמתה, אחרי ההופעות הגרועות בצ'מפיונס? ולעכו אין מה להצטער, היא לא בליגה הזו. הניצחון בשבוע שעבר על ב"ש, נותן לה מקדמה חשובה על הפועל חיפה למשל, שתיפרד מליגת העל, כי אפשר לרמות ביכולת עונה כן ועונה לא. בעונה הזו לא.

 

בנין. אפשר לרמות ביכולת עונה לא ועונה כן. הפעם לא (ערן לוף)

 

3. גם העולה החדשה הפועל כפ"ס לא תאריך ימים בליגה הזו, אבל היא גוררת ניצחון על מכבי חיפה, אז היא רשאית לפנטז על הישרדות. יכולת? נו באמת, זו הרי בושה. חבל שאי אפשר להוריד ארבע קבוצות, כי הליגה הארמנית מרתקת יותר.

 

בהפועל ת"א, המעוז האחרון של מפא"י ההיסטורית, מחפש הבעל-בית תואם מוריניו. הוא לא ימצא, אבל כל עוד הוא מממן את החלום, הוא רשאי להאמין. מוריניו הערבי, וואליד באדיר, הביא לו בינתיים שמונה נקודות. ואולי אם יימצא איזה שרלטן תוצרת חוץ, שיסכים לבוא לפלשתינה בשביל תרי זוזים, תתאפשר הנהגה דו-ראשית. במפלגה זה דווקא עובד, על פני השטח.

 

4. קריית שמונה חסרה שני שחקנים בכירים, בלם וחלוץ, כדי לשחזר את המקום השני. איזי אולי יביא ואולי לא. אבל מה שיש מספיק בקושי, וזה חבל במועדון שמשיג ציונים של "טוב" ומעלה, כבר כמה שנים ברציפות.

 

קריית שמונה חוגגת. מה שיש מספיק בקושי (איתן הנסברגר)

 

5. הכינויים כגון זהובים ותרנגולים לא מתאים יותר לבני יהודה. שינסו את בלדה לנאיבית של יעל לוי. לפני הכול, לא מתאים למוישה דמאיו להיות פראייר. ודלה איינוגבה, השוער שלו בשנים האחרונות, מוציא אותו פראייר בכל שבת.

 

בהתחלה זה היה בגלל לקות ראייה בלילה, אבל אתמול המשחק התקיים בשלוש אחה"צ. בנוסף, קדוסי ועגייב, באמת יופי של תנועה. מה עם להבקיע? ואם כבר להחמיץ, יובל אבידור הוא חלוץ? כי בלם היה משיג אחוזים טובים יותר מהמצבים שהוא מגיע אליהם במשחק נתון.

 

בשבוע הבא קפריסין. תתפללו חזק, בכוונה רבה, כאשר אתם אוחזים בלולב ובאתרוג. כי הנבחרת מזכירה לי דווקא לימון. חג שמח.  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי