Sport1 Banner

"אלי טביב יישאר בבית"ר ירושלים וישקיע בה"

טביב. לא הולך לשום מקום
טביב. לא הולך לשום מקום | צילום: אסף קליגר

מקורב לבעלים חושף כי אין לו כוונה לעזוב: "מכוון למקומות הראשונים"

(גודל טקסט)

לאחר חמישה משחקי ליגה הצליחה סוף סוף בית"ר ירושלים להשיג את ניצחונה הראשון העונה בטדי, 3:1 על הפועל כפ"ס. מעבר לניצחון עצמו, בית"ר של סלובודאן דראפיץ' הציגה משחק שוטף, טוב והתקפי והגיעה למספר לא מבוטל של מצבים. מי שנכח במשחק של הקבוצה לראשונה מאז המשחק בשרלרואה היה אלי טביב, שאמנם הכריז לא פעם על רצונו לעזוב את הקבוצה אולם עצם הגעתו למשחק יכולה לרמז על כוונותיו האמיתיות בנוגע לעתידו בבית"ר.

 

גורם במועדון התייחס לעתידו של טביב בשיחה עם ספורט1: "אלי יישאר בבית"ר, וראייה לכך היא שהוא הגיע לבית וגן ודיבר עם השחקנים באימון שקדם למשחק וגם נכח במשחק. הוא ימשיך לבוא למשחקים". הגורם הוסיף:  "אלי ייכנס למשא ומתן למכירת הקבוצה רק כשיגיע רוכש שהוא יראה לנכון שהוא מתאים לבית"ר, ושהוא יכול להשקיע יותר ממה שאלי משקיע. עד אז אלי הוא הבעלים של בית"ר, הוא יעמוד מאחורי הקבוצה, הוא ישקיע בקבוצה והוא ירצה להילחם על המקומות הראשונים בפלייאוף העליון".

 

 

אותו גורם התייחס להשקעתו הכספית של טביב בקבוצה, שלטענתו מעולם לא פסקה "הדאגה של טביב להצלחת הקבוצה מתבטאת בין היתר ברכישת הגופיות שבודקות את המרחק שהשחקנים רצים, טביב אישר את ההזמנה של הגי.פי.אס שעלותו מוערכת ב150,000 שקל. אי אפשר להגיד שלא אכפת לו בקבוצה".

 

איינבינדר. יחתום בבית"ר? (עדי אבישי)

 

הגורם הוסיף שטביב עוד מתכנן להפתיע לקראת חלון העברות של ינואר:  "יכול להיות שיצטרף שחקן או שניים. אני משער שעד סוף השבוע גם נדע אם דן איינבינדר יחתום".

 

מחאת האוהדים, אגב, כלל לא מעסיקה את טביב, לדברי הגורם. "הוא עבר דבר דומה בהפועל ת"א, והוא פשוט ממשיך הלאה. כמובן שהוא לא מבין את המחאה אבל הוא בכלל לא מתעסק בזה".

 

הגורם המקורב לטביב התייחס לנתק המתמשך בינו לבין ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שנכח בטדי אבל העדיף שלא לשבת ביציע הכבוד כדי לא להיות בקרבתו של טביב, ובחר לעשות זאת באמצעות מילים חריפות. "זו בושה וחרפה שראש העיר מגיע למשחק מצד אחד אבל לא תומך בקבוצה מצד שני. הסכסוך שלו עם טביב נובע מכך שמקורבים לראש העיר מנפחים לו את הראש".

 

ברקת וטביב בימים יפים יותר (ניר ברקת יח"צ)

 

"לא ייתכן שראש האיש יעביר לקבוצות הנוער והבוגרים 970,000 שקל ביחד, כשבזמנים אחרים ההקצבה הייתה גבוהה יותר. היום היא במינימום", ממשיך הגורם, "בית"ר משלמת ארנונה של מיליון שקל לשנה. איפה נמצאת העזרה של ראש העיר? כל ראשי הערים עוזרים לקבוצות שלהם עם המתקנים".

 

"ברגע שייכנסו קוראי הכרטיסים החכמים לטדי, ברקת רוצה לגבות חמישה שקלים על כל אוהד שייכנס" מגלה הגורם "זו בושה. בחיפה לדוגמה, המחירים נעים בין 90 אגורות לשקל".

עוד באותו נושא: ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי