Sport1 Banner

מליקסון מצטיין המחזור: "תמיד כיף לקבל אהבה"

מליקסון בטדי. כוכב המחזור
מליקסון בטדי. כוכב המחזור | צילום: דני מרון

כוכב ב"ש נבחר ע"י המנהלת. השחקנים ביקרו בבסיס מזון בעיר

(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע והצוות המקצועי הגיעו היום (חמישי) לבסיס מזון ב"ש של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, שם אגב מבצע את שירותו הצבאי המזומן הטרי לסגל הנבחרת הצעירה, דן ביטון.

 

מאמן הקבוצה, ברק בכר אמר לאתר הרשמי:  "ברגע שהעלו בפנינו בכלל לא הייתה התלבטות,  התרומה לקהילה היא חלק מהמדיניות של המועדון הזה,  ש עוד הרבה פעילויות שאנחנו עושים מאחורי הקלעים וזה חשוב לא פחות מכדורגל".

 

 

שחקן הקבוצה, רועי גורדנה הוסיף: "ברגעים כאלה כולנו מאוחדים, במיוחד לאור האירועים בעיר בתחילת השבוע, הכדורגל הוא שולי ברגעים כאלה ומה שנוכל, אנחנו נותנים את כל מה שאנחנו נותנים עבור החיילים שלנו שמסכנים את חייהם בהגנה על המדינה".

 


שחקני ב"ש בבסיס מזון בעיר (האתר הרשמי, הפועל ב"ש)

 

מאור מליקסון נבחר לשחקן המחזור השביעי בלית העל. הקשר, שכיכב עם שער ושני בישוליים ב-1:3 בטדי על בית"ר ירושלים, זכה ברוב גדול עם למעלה מ-2,000 לייקים ושלומי אזולאי מבני סכנין הגיע למקום השני. עדן שמיר ניצב במקום השלישי וקרלוס גרסיה רביעי. "תמיד טוב לבשל, להבקיע, לשחק טוב ובעיקר לנצח", אמר מליקסון בראיון לאתר לאחר זכייתו. "אני שמח שנבחרתי על ידי האוהדים, תמיד כיף לקבל מהם אהבה".

 

 

 

ברק בכר ומאור בוזגלו ביקרו היום את אוהד הקבוצה יהודה אוחיון המאושפז בבית החולים איכילוב בעקבות מחלה קשה. ברק ומאור חיזק…

Posted by Hapoel Beer Sheva FC on Thursday, October 22, 2015

 

במקביל, ברק בכר ומאור בוזגלו ביקרו את אוהד הקבוצה יהודה אוחיון המאושפז בבית החולים איכילוב בעקבות מחלה קשה. השניים חיזקו את האוהד והזמינו אותו להתארח במשחק הקבוצה ביום נגד הפועל תל אביב (ראשון, 20:00, ספורט1 וב-HD) במידה ויתאפשר לו על ידי הצוות הרפואי של בית החולים.

עוד באותו נושא: רועי גורדנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי