Sport1 Banner

"יש לב"ש עומק אדיר, הקבוצה הזו תלך עד הסוף"

שחקני בש חוגגים. ילכו עד הסוף?
שחקני בש חוגגים. ילכו עד הסוף? | צילום: דני מרון

בלבול: "בוזגלו ומליקסון הם שחקנים לאליפות". מסכימים? תצביעו ותביעו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נדבקת. בתחילת העונה הכניסה אלונה ברקת את היד לכיס והנחיתה את מהראן ראדי, טוני וואקמה ושיר צדק בדרום. ברק בכר הגיע כדי לעמוד על הקווים וקיבל סגל עמוק כדי לעשות דבר אחד – לרוץ ראש בראש עם מכבי ת"א – לפחות עד קו הסיום.

 

אחרי ה-1:3 בטדי, שהצטרף ל-2:5 על מכבי פ"ת, נדמה כי בבירת הנגב בהחלט ילכו עד הסוף העונה. כשמאור בוזגלו ובן שהר יחזרו, העומק אף יהיה גדול יותר.

 

 

דווקא כשהקשר סובל מפציעה, המאור השני, מליקסון סוף סוף מזכיר את השחקן שעזב לאירופה. האם חזרה של בוזגלו תקלקל את הפריחה של האדומים?

 

 

 

"שניהם שחקני הרכב בטוחים. שניהם מביאים מספרים. מליקסון ובוזגלו זה שחקנים לקחת איתם אליפות. יש להם את העומק לעשות את זה והם ילכו את הסוף. לב"ש יש את העומק על הספסל ולדעתי זה מה שישדרג אותה", העיד אקס מכבי חיפה, מרקו בלבול.

 

 

מאמן נבחרת הנשים ומאמן ב"ש בעבר, גיא עזורי התייחס לסוגייה: "ב"ש לא נראית טוב רק בגלל שבוזגלו לא משחק, אלא בגלל התלכיד שהם בנו. צריך לזכור שלוקח זמן להתחבר ושחקנים כמו וואקמה כשנכנסים לכושר רק מוסיפים. אני בטוח כאשר בוזגלו יחזור הפועל ב"ש תראה אפילו טוב יותר".

 

האופטימיות הזו ליוותה גם את סתיו אלימלך, אגדה אדומה בעבר: "אין לי ספק שנראה את הפועל ב"ש חזקה העונה. היא לא בנויה על טאלנט אחד. הסוד שלה זה התלכיד החזק ואני בטוח כאשר מאור יחזור נראה את ב"ש חזקה יותר". אז האם זה דווקא הזמן של הצהובים לחשוש?

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי