Sport1 Banner

במכבי נתניה לא פוסלים אפשרות שיבוצע זעזוע

| צילום: דניאל סטרבורבדיס

אוסידון: "דורה יעמוד על הקווים בשבת". השחקנים תומכים במאמן

(גודל טקסט)

הרוחות במכבי נתניה סוערות אחרי ההפסד אמש 1:0 להפועל כפר סבא בהרצליה. על היו"ר דורון אוסידון מופעל לחץ כבד לפטר את המאמן שלומי דורה, אך בשלב הזה הוא אינו מתכוון לפעול כך.

עם זאת, אוסידון התראיין אמש בלילה ואמר שמכבי נתניה משחקת קטסטרופה, נראית לא מחוברת ובנוסף הצהיר כי מעמדו של דורה מובטח רק למשחק הקרוב מול סכנין.

בסביבתו של המאמן היו מאוכזבים מדבריו של אוסידון, אולם במקביל מבינים את הצורך של היו"ר לעמוד ולהסביר על מצבה הרעוע של הקבוצה.

למעשה דורה נמצא כרגע בין שתי חזיתות, כשהאחת היא מהיציע, שם יש כמעט קונצנזוס בקרב האוהדים כי הרומן עם דורה לא צלח וכי יש לבצע שינויי במיידי, דברים שגם שמע אמש אוסידון בסיום בשיחה שערך עם אוהדים שנשארו למחות על מצב הקבוצה.

האוהדים משוחחים אחרי ההפסד עם אוסידון

 

מנגד, חזית חדר ההלבשה מאוחדת בדעתה כי דורה הוא לא הבעיה וכי מדובר בצירוף של חוסר מזל ויכולת ירודה של שחקנים שמצופה מהם יכולת גבוהה הרבה יותר מזאת שהם מציגים עד כה, כאשר עיקר הטענות הן לצמד הזרים רומאריו פירס ומילאן סמיליאניץ', כאשר גם יובל אבידור סופג ביקורות קשות על ההחמצות שלו.

היום בצהריים צפוייה להיערך אסיפה בנוכחות המאמן שלומי דורה והיו"ר דורון אוסידון עם השחקנים כאשר בנתניה לא פוסלים שום אפשרות למהלכים שיזעזו את המערכת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי