Sport1 Banner

"באתי כעוזר, מה שיחליט הבוס מקובל עליי"

באדיר. ימשיך להיות מאמן הפועל תא?
באדיר. ימשיך להיות מאמן הפועל תא? | צילום: אסף קליגר

מאמן הפועל באדיר מרוצה, אבוקסיס פחות: "לא הופענו". אלטמן נפצע

(גודל טקסט)

עושה רושם שוואליד באדיר והפועל ת"א עלו על דרך המלך. האדומים תחת הדרכתו של שחקן העבר השיגו ניצחון שני ברציפות כאשר גברו על בני יהודה 1:3 הערב (שני). האדומים לא ירדו מכר הדשא מנוצחים כבש שלושה משחקי ליגה ברציפות, ובזכות כך הם עלו למקום החמישי בטבלה כאשר במאזנם שמונה נקודות – אחת יותר מהפועל באר שבע וחמש נק' יותר ממכבי חיפה.

מצד שני, בני יהודה שפתחה את העונה בסערה עם 0:3 מוחץ בסמי עופר, מול מכבי חיפה, ככל הנראה תבלה גם את העונה במאבקי הישרדות. להגנתה של העולה החדשה אפשר לומר שהיא סבלה מערב מזעזע של השוער הניגרי, דלה איינגובה כאשר שניים משלושת השערים שהקבוצה ספגה היו באשמתו הישירה.

יוסי אבוקסיס הודה בסיום המשחק: "זה המשחק הכי חלש שלנו העונה. מבחינת התקפית לא הופענו למשחק, שום שחקן לא הופיע. מבחינה הגנתית דווקא היה בסדר ואז הגיעה הטעות הקשה. ניסינו לחזור, החלפנו שחקנים, לצערי זה לא עזר. עשינו המון טעויות. אין ספק שזה המשחק הכי חלש של בני יהודה בעונה הזו".

"עשינו טעויות קריטיות" (אסף קליגר)

המאמן הכתום השתדל לשמור על פרופורציות: "דובאיי נפצע ולכן הוא הוחלף. במחצית השנייה רציתי להמר על החלק ההתקפי, אבל בסה"כ זה לא משנה מי נכנס ומי פתח. לא הופענו בכלל למשחק. בשבוע שעבר היינו טובים ושוב ירידה גדולה ביכולת שלנו. אני אעשה הכל שהקבוצה שלי תציג יכולה טובה יותר, לא נהרוג את השחקנים אחרי הפסד כמו שלא הרמנו את הכתפיים אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים".

וואליד באדיר שהשיג בהפועל ת"א שבע נקודות משלושה משחקים, היה מרוצה מאוד בתום המשחק: "אני רוצה לפרגן לשחקנים שלי. עשינו מחצית שנייה מדהימה, כל הכבוד לכולם, אני מאמין בקבוצה שלי, היא טובה, השחקנים טובים. הגענו היום להמון המצבים והחילופים שלי השתלמו – זה מה שאני מחפש בקבוצה שלי. מי שנכנס נותן 200%. נהנתי היום מאוד והפנים כבר למשחק הבא".

בומבה חוגג צמד שערים באדום (אריק שמואל)

מאמן האדומים התייחס לעובדה שעשוי להיות לו מחליף כבר במהלך השבוע הקרוב: "באתי לפה כעוזר מאמן, מה שיחליט הבוס מקובל עליי. מי שיגיע לאמן יקבל ממני את המפתחות ושוב, יש לנו קבוצה מצוינת, זה הכי חשוב".

קלאודיו בומבה שכבש את שעריו הראשונים בקבוצה אמר: "לא התחלנו את העונה כל כך טוב, אבל עכשיו אנחנו טובים יותר הדברים מסתדרים. אני שמח על שני השערים שכבשתי. בני יהודה קבוצה טובה, ראיתי את המשחק האחרון שלהם מול בית"ר י-ם".

הרומני התייחס לחילופי המאמנים וענה: "גם מנדיונדו, המאמן הקודם, היה טוב וגם וואליד הוא מאמן מצוין".

שחקני בני יהודה מתוסכלים. (אסף קליגר)

לאחר סיום המשחק , האדומים קיבלו הודעה שהעיבה על השמחה. עומרי אלטמן שעלה מהספסל במחצית השנייה והיה מהטובים בשורות האדומים, נפצע בקרסול ולפי הדיווחים סובב את הקרסול והוא בדרכו לביה"ח איכילוב כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי