Sport1 Banner

חיות לא יהפכו פתאום לבני אדם

אוהדי מכבי חיפה. אין לכם דם בגוף ולא בושה בפרצוף?
אוהדי מכבי חיפה. אין לכם דם בגוף ולא בושה בפרצוף? | צילום: אסף קליגר

קופמן נגעל מאוהדי מכבי חיפה וממליץ לשחר לפרוש. מנדיונדו? שלא ישכח לקחת מתורגמן לנתב"ג, הסלקטוריות עצבניות בחגים

(גודל טקסט)

1. מישהו מהפורעים המאוסים בין אוהדי מכבי חיפה, התבלבל קצת. אתם מאיימים על ביטחונו ובטיחותו של הנשיא שלכם? האיש שהשקיע בשבילכם יותר מ-300 מיליון שקל מכספו, ב-23 השנים האחרונות? אין לכם דם בגוף ולא בושה בפרצוף? אני מתפלל שיענקל'ה יסיק את המסקנות הנכונות – למכור את מפעל חייו, בתחום הספורטיבי-חברתי. אחרי כל התארים, ההישגים וגם הכבוד שהגיע בעקבותיהם, האיש היקר הזה חייב להפנים, שעוד לא נולד הזואולוג שהצליח להפוך חיות לבני אנוש מתורבתים. ומה שקורה אצל האוהדים שלו, זו אבולוציה הפוכה – בני אדם הופכים לחיות. בגלל הפסד בכדורגל.

 

בעניין אחר: כשאיתי שכטר שיחק בקייזרסלאוטרן ובסוונזי, הוא כעס עלי כאשר אמרתי בשידור שהוא משלים קאדר ולא כדורגלן מוביל. אז זה הזמן לתהות אם הוא ימשיך להיות בקאדר של מכבי חיפה.

 

 

ועוד משהו. בכל הפארסה של חיפה בכפ"ס, שכחנו את אוהד כהן. פרח בן 40 ויותר, שפשוט הופך שדה קוצים לשדה של חצבים. הגידו כן לזקן.

 

מנדיונדו. אלישע כבר שם את מתחם וולפסון ב-waze ׁׁ(עדי אבישי)

 

2. הפועל ת"א ממשיכה להצטיין. הכדורגל של מנדיונדו מדהים באיכותו. אחרי שרכשו את סיראז' נסאר ועוד איזה ילד פלא מטוברוק, עכשיו הם זקוקים רק לבלם, מגן שמאלי, עושה משחק וכמובן חלוץ שפיץ. ברור שלפני רכישת 35 שחקנים העונה, אמיר כבירי לא יירגע. אבל כאשר הוא ירכוש את ה-36, כדאי שיטלפן לאלישע לוי, שכבר עושה סטרצ'ים באזורי חן ומדביק את השיער תוך כדי ריצת הבוקר. רק חסרה לו משרוקית, טרנינג אדום ולסמן את מתחם וולפסון ב-waze. הצוות הספרדי עולה כולו 350 אלף יורו. אבא שלי אמר לי כל חייו: מה שיקר זול, ומה שזול יקר.

 

מנדיונדו סיפר לנו אחרי המשחק שמולו עמדה קבוצה טובה מאוד. נו טוב, החבר'ה הלטינים תמיד נהגו להגזים, בעיקר אלו שנרדמו בסיאסטה בשמש של הים (הוא באמת נראה קצת צרוב יתר על המידה). אני מקווה שגבי בורשטיין המתורגמן ילווה אותו גם לנתב"ג, כי הוא יתקשה לענות לסלקטוריות "ארזת לבד? נתנו לך משהו להעביר?" – והן תהיינה נורא עצבניות בגלל הלחץ בטיסות לפני החגים.

 

חוץ מזה, מה קורה עם רייכרט? הוא ההולנדי המעופף? הוא כבר לא הילד ההולנדי שהובא כדי לשים את האצבע בסכר כדי למנוע שיטפון? שילמו עליו מיליון יורו? האמת, הוא לא שווה שקל יותר.

 

ולמרות כל אלה, לאיזי שירצקי וסלאח חסארמה, אין מה להתלהב. עמדה מולם חבורת קונוסים של מע"צ, ויש להם עוד ימבה עבודה. לק"ש אין חלוץ, ואין את שיר צדק. ודרושים תחליפים הולמים.

 

בן שמעון. כשנותנים לו לעבוד הוא יוצר קבוצה (עדי אבישי)

 

3. מכבי פתח תקווה של רן בן שמעון, עושה קולות של קבוצת צמרת. היא לא תשיג את התואר, אבל יפה לראות שאם נותנים לרב"ש לעבוד, הוא יוצר קבוצה. ולא מדובר רק על רב"ש. יש את הקטע של תעודת הפרו למאמנים. כל מאמן טרום 8, הולך לשמוע הרצאות מכל מיני פנסיונרים בהתאחדות כדי שיהיה כסף בקופה הריקה. פליקס נעים, מאמן כפר סבא, מוכיח שבכדורגל הישראלי לא צריך לשמוע הרצאות. צריך רק להרכיב חבורה של נינג'ות על הדשא.

עוד באותו נושא: בן רייכרט, ססאר מנדיונדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי