Sport1 Banner

גורם בעכו: "הכל כבר היה סגור עם לנרי קהינדה"

הוכנבוים. כועס
הוכנבוים. כועס | צילום: ערן לוף

ברגע האחרון: הנהלת הקבוצה החליטה לחתוך בהוצאות והכעיסה את הוכנבוים

(גודל טקסט)

הפועל עכו ניצחה היום (שישי) 3:5 את קריית אתא מליגה א' במסגרת משחק אימון שנערך בעכו משערים של שון וייסמן, אחמד קאסום, אליאור סיידר ועדי קונסטנטינוס, כאשר מחג'אנה הוסיף שער עצמי משלו.

 

מאחר ולכל ארבעת משחקי גביע הטוטו הקבוצה של ירון הוכנבוים עלתה בהרכב חסר ועם שחקני נוער בעקבות הבעיות הכלכליות של המועדון שעיכבו את מעברם בבקרה התקציבית ולא אפשרו לשחקני הרכש החדשים, ביניהם ליאור לוי, דני עמוס ושמוליק מלול, לקחת חלק במשחקים, במועדון יזמו משחק האימון נוסף על מנת לתרגל את ההרכב לקראת פתיחת הליגה בשבת הבאה.

 

 

עכו אומנם רשמה היום חמישה כיבושים במאזנה, אך המאמן ירון הוכנבוים מעוניין לחזק את החלק הקדמי, ובהנהלה מסרבים להביא רכש נוסף. כזכור, אתמול פורסם שחלוץ מכבי ת"א לנרי קהינדה מבוקש בשורות הקבוצה, אך המשא ומתן עימו פוצץ בסופו של דבר.

 

קהינדה. "הכל כבר היה סגור" (ערן לוף)

 

היום בשיחה עם ספורט1 מבהיר גורם בכיר במועדון שהסיבה לכך שהחלוץ הניגרי לא סגר בשורות הן קבוצה היא לא דרישותיו הכספיות, אלא העובדה שההנהלה לא מוכנה להוציא עוד כספים על שחקני רכש, ולמעשה הקטינה את תקציב משכורות השחקנים לארבעה מיליון וחצי ש"ח בלבד, מה שהכעיס מאוד את המאמן ירון הוכנבוים.

 

"הכל כבר היה סגור עם קהינדה", סיפר אותו גורם "אבל ההנהלה החליטה שלא מביאים עוד שחקנים. נוצר מצב שבעצם נחלשנו משמעותית בהתקפה. יובל אבידור שוחרר ואף שחקן לא יוחתם במקומו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי