Sport1 Banner

ראש עיריית ירושלים: "אלי טביב ביזה אותי"

ברקת. עונה לטביב
ברקת. עונה לטביב | צילום: מארק ישראל סלם, מעריב

ברקת לרדיו ירושלים: "הבאתי לקבוצה רוכשים והבעלים התעלם מהם"

(גודל טקסט)

ניר ברקת התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים והשיב להתקפותיו של אלי טביב עליו אתמול. בעלי בית"ר ירושלים אמר כזכור כי "ברקת הוא ראש עיר של קוקטיילים, איך הוא נבחר שוב"?

 

"אני מעדיף להגיב לדברים קצת יותר רציניים, אני מעדיף להתייחס למצב הנוכחי בבית"ר, לדברים החשובים באמת", פתח ברקת ואמר.

 

"עזרתי לגייס פילנטרופים כי לא היו בעלים לקבוצה. לבית"ר ראוי שיהיה משקיע שישים את המשאבים הדרושים. השתכנעתי שטביב ראוי להוביל את המועדון. אבל בפועל, הוא הצהיר שישקיע בקבוצה ולא עשה זאת. אם הבעלים היה שם 15-20 מיליון שקל בעונה, אפשר היה לעשות דברים יפים בתוספת להרחבת האצטדיון שנעשתה ומכירת כרטיסים".

 

ברקת הוסיף: "אם אני מבין נכון, טביב לא היה מוכן להשקיע כסף. ניסיתי לשדך לו את אלדד פרי והוא לא חזר אליו וכלל לא ניסה ליצור עסקה. זה מבזה אותי"

 

ראש העיר גילה: "טביב הודיע לי לפני כמה שבועות שהוא רוצה לעזוב ומבקש לשים את הקבוצה על המדף למכירה. מאיר לוי היה מעוניין לרכוש וביקש לשמור את שמו בדיסקרטיות. שאלתי את אלי מה דעתו לקדם את העסקה והוא ענה לי שהוא לא רוצה להרוויח על בית"ר. ביקשתי ממנו שיכין נייר שיפרט את כל החובות וכל התשלומים שנדרשת בית"ר לשלם. טביב לא חזר אלי ולא אל הרוכש הפוטנציאלי. הוא אפילו לא ניהל מו"מ".

 

עוד אמר ברקת: "טביב בא ואומר שהוא שם את בית"ר על המדף והוא רוצה 20 מיליון שקל כדי לצאת. אם אכפת לו מהמועדון, הוא צריך לצאת. אני מאוד מוטרד"

 

עוד באותו נושא: אלדד פרי, ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי