Sport1 Banner

בנין החל לעבוד: מו"מ עם עמוס, פאיוביץ' יגיע?

עמוס. ימצא קבוצה חדשה?
עמוס. ימצא קבוצה חדשה? | צילום: עדי אבישי

בצל פרשת גבאי, בהפ' חיפה עובדים: בלם ב"ש ופאנקה מועמדים, השוער יצטרף?

(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה על השארתו של המאמן טל בנין בהפועל חיפה החלו לעבוד על התוכניות לעונה הקרובה. בקבוצה עדיין ממתינים לראות כיצד יתפתחו הדברים בין המנכ"ל אפרים גבאי לבין הבעלים יואב כץ כאשר עדין קיים נתק מוחלט בין השניים בעקבות התעלמותו של האחרון מרצונו של גבאי להחתים מאמן אחר על חשבונו של בנין, מה שכאמור לא קרה בסופו של דבר וגבאי, שמעוניין לעזוב, לא יעשה כך אם לא יקבל את פיצויי הפיטורין שלו במלואם.

 

בגזרת הרכש. השוער דני עמוס החל במשא ומתן עם הפועל חיפה בנוגע לעונה הבאה. עמוס, שלא שיחק מאז חודש ינואר האחרון אחרי שההעברתו לראפיד בוקרשט נכשלה, הוא המועמד המועדף של טל בנין לרשת את מקומו של פרסמיל קובאר, השוער הצ'כי המאכזב, שלא ימשיך בעונה הבאה.

 

 

עמוס עבר לפני כחודשיים וחצי ניתוח בכתפו ובימים אלו עובד קשה כדי לחזור ולשקם את יכולתו הפיזיות והאתלטיות ולא מן הנמנע כי עד סוף השבוע, במידה ויואב כץ יתפנה מהבלגאן הניהולי האדיר שחוגג במועדון, עמוס יחתום על חוזהו.

 


בנין. עובד על הסגל (ערן לוף)

 

עוד שחקן שמועמד לחזק את קו ההגנה של הפועל חיפה העונה הוא טומיסלאב פאיוביץ', בלמה של הפועל ב"ש שכבר קיבל הודעה כי לא ימשיך ומעניין מאוד את בנין. הבלם הליטאי והקפטן, טאדאס קייאנסקאס, צפוי להמשיך ובמידה וכך יקרה, ייתכן שהקפטן ישכנע את חברו הליטאי מקרית שמונה, מינדאוגאס פאנקה, להישאר בצפון ולחתום על חוזה לעונה אחת בצד האדום של הכרמל.

 

 

עוד באותו נושא: דני עמוס, טומיסלאב פאיוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי