Sport1 Banner

בן זאב הוריד את גירעון הפועל, בלילי עשוי לחזור

|

היו"ר המיר את שטרי החוב של הקבוצה לשטרי הון. חלוץ העבר יחליף את דדון?

(גודל טקסט)

הישג עצום ליו"ר הפועל ת"א, בארי בן-זאב, אחרי שהאחרון הצליח בימים האחרונים להפוך את שטרי החוב של עידו חג'ג', בכור צבאן ומאיר תושב, לשטרי הון, מהלך פיננסי שהוביל לירידת הגרעון של הפועל ת"א ביותר משמונה מיליון שקלים.

כפי שפורסם בספורט1 לפני מספר שבועות, בן-זאב הפעיל לחץ מאסיבי על שלושת אנשי העסקים שהלוו כסף למועדון, להמיר את חובם לסוג חוב הנקרא שטר הון, שמשמעות הדבר הלכה למעשה היא הורדת החוב מסך הגרעון שישב על המועדון כאשר עבור שלושת אנשי העסקים, המשמעות היא שיוכלו לראות את הכסף אך ורק במידה שהמועדון יימכר לרוכש וכמו כן לא יוכלו להטיל סנקציות של גביה כנגד המועדון.

" זה מהלך אדיר, רואים שבארי עושה שינוי עצום בהנהלה", החמיאו אתמול בעמותת האוהדים. בנוסף, גם פיטוריו הצפויים של מנהל הקבוצה, מורדי דדון הוא מהלך בעל אומץ גדול מאד של היו"ר, אחרי שבעבר היו נסיונות לכאורה להוציא את המהלך לפעול, אך לאור מערכות יחסים מורכבות בתוך חודרוב, הדבר ירד שוב ושוב מהפרק, אולם עד כאן".

להפועל יש כבר מנהל קבוצה חדש, שימונה עם סיומו של הליך השימוע של דדון כאשר עד עכשיו מסרבים במועדון לחשוף את זהותו של האיש אך טוענים כי לא מדובר בוואליד באדיר. גורמים המקורבים להפועל טוענים כי לא מן הנמנע שיהיה זה דווקא פיני בלילי שימונה לתפקיד.

עוד באותו נושא: בארי בן זאב, פיני בלילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי