Sport1 Banner

"אם באדיר יפסיד בב"ש, כבירי ימנה מאמן מיידית"

באדיר. משחקו האחרון העונה כמאמן ראשי?
באדיר. משחקו האחרון העונה כמאמן ראשי? | צילום: עדי אבישי

בעלי הפועל ת"א שוחח עם השחקנים באימון. קלאודיו בומבה בספק

(גודל טקסט)

"הפסד בבאר שבע יוביל למינוי מאמן במיידי על חשבונו של באדיר", כך טוענים גורמים בהפועל תל אביב לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון מול הפועל ב"ש באצטדיון טוטו-טרנר.

בהפועל ת"א, שנמצאת ערב המחזור במקום התשיעי בטבלה, יודעים שהפסד עלול לגרור את הקבוצה עמוק לתחתית וירצו להימנע מסיטואציה שתכניס את המועדון לסיר הלחץ.
 

הבעלים אמיר כבירי משדר עסקים כרגיל ובעיקר רוגע, זאת למרות שהקבוצה בהדרכת מאמן זמני, ומצהיר כי לא יעשה מהלך חפוז בנוגע לאיש שיעמוד על הקווים, אך יחד עם זאת התקוות של כבירי כי אלי גוטמן יגיע להפועל נגוזו וכעת הגיע הזמן לחזור לאופציות ריאליות יותר כגון מאמן זר או מאמן ישראלי אחר.

בומבה. הקשר בספק למפגש בנגב (עדי אבישי)

כבירי הבהיר היום באסיפת הקבוצה לשחקנים כי וואליד באדיר הוא כרגע מאמן הקבוצה עד הודעה חדשה וכי הוא הסמכות המקצועית המובילה, למרות החיפושים אחר מאמן אחר. דברי הבעלים הגיעו אחרי שבימים האחרונים שחקנים מדווחים על התרופפות כזאת או אחרת באימונים, בעיקר ברמת האנרגיות והאווירה וזאת לפני משחק מול אחת המועמדות לזכייה בתואר האליפות העונה.
 

הקשר הרומני, קלאודיו בומבה, נפצע אחרי שמתח את השריר באימון והוא בספק למשחק. בומבה, שאגב מאכזב במיוחד מתחילת העונה ולא מצליח להביא את יכולותיו ליידי ביטוי, יעבור סדרת טיפולים במטרה להכשירו אך במידה ולא יוכל לשחק בסופו של דבר, יוחלף על-ידי קשר בעל אוריינטציה הגנתית יותר כיוון שבאדיר שואף לעבות את מרכז השדה מול הקשרים האיכותיים של באר שבע.

עוד באותו נושא: ואליד באדיר, קלאודיו בומבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי