Sport1 Banner

איש של מספרים: גבאי מקווה להמשיך להתחמם

גבאי בטירוף. הגיע לתת מספרים
גבאי בטירוף. הגיע לתת מספרים | צילום: אודי ציטיאט

אחרי 59 שערים בנגב, החלוץ בבית"ר, "לא יודע למה ויתרו עליו", העיד אלישע

(גודל טקסט)

עוד רחוק מלהכריז על מומנטום אבל בית"ר ירושלים שתארח ב-20:55 בטדי את הפועל באר שבע, כשלמפגש מול הקבוצה של ברק בכר היא מגיעה במומנטום טוב אחרי שני ניצחונות רצופים. במוקד, יעמוד שחקן אחד, חלוץ הקבוצה מהבירה, דובב גבאי שיפגוש את האקסית ממנה הגיע הקיץ לבירה.

 

גבאי, גדל במחלקות הנוער של הפועל ומכבי פתח תקווה ופתח את קריירת הבוגרים שלו במכבי פתח תקווה, הגיע בשנת 2011 להפועל באר שבע כשחתם על חוזה לארבע עונות וחצי בקבוצה מהדרום. כבר בהופעת הבכורה שלו בהפועל באר שבע, חגג גבאי שלושער נגד ממ.ס. אשדוד והפך במהרה לאחד השחקנים הבולטים והחשובים כשיחד עם זאת גם הקהל התחבר מאוד לחלוץ.

 

 

בקיץ 2013/14 החליטה אלונה ברקת לפתוח את הכיס ולנסות ולהחזיר את הפועל באר שבע לימיה הגדולים. עם שובו של הקפטן אליניב ברדה והחתמת שחקנים בולטים נוספים כמו מאור בוזגלו, מעמדו של גבאי לא השתנה בכמות ההופעות אלא בכמות הדקות ולמרות זאת סיים את העונה ההיא עם תשעה כיבושים כשהקבוצה סיימה כסגנית האלופה. בעונה שלאחר מכן מעמדו של גבאי פחת עוד יותר עם הגעתו של שלומי ארבייטמן. הוא ערך 23 הופעות ליגה, את רובן כמחליף ועדיין הצליח לכבוש 10 שערים ועוד ארבע נוספים בגביע המדינה. חלוץ בחסד.

 


גבאי לא חוגג אחרי השער מול בית"ר. ידע לאן הוא עובר (דני מרון)

 

"הוא התבגר מאוד במשחק שלו, ואני שמח מאוד בשבילו"

בקיץ האחרון, גבאי שסיים חוזה, הבין שפחות בונים עליו וחתם לשנתיים בבית"ר ירושלים לא לפני שכבש מולה שער בפנדל במחזור האחרון של העונה החולפת. גבאי לא חגג ושלח רמז עבה למעבר שלו לקבוצה מהבירה לפני החתימה. דובב גבאי שאמר כבר בעבר כי עזב בשל הפיחות במעמדו ידע כי יום יבוא ויגיע לבית"ר ירושלים.

 

אלישע לוי, שאימן את גבאי בארבע השנים האחרונות בהפועל באר שבע ובעונתו האחרונה בו פחת מעמדו לא יודע להסביר למה בבאר שבע ויתרו עליו: "אני לא יודע מה הן הסיבות שגרמו לבאר שבע לוותר עליו, אלו השיקולים של המערכת. אין לי ספק שהוא יצליח בבית"ר, הוא חלוץ מגוון מאוד שנותן מספרים. הוא התבגר במשחק שלו, ואני שמח מאוד בשבילו. אין לי ספק שיצליח בבית"ר ירושלים".

 

גבאי, אוהד בית"ר מילדות, שאחיו נמנה על יושבי היציע המזרחי, פתח את העונה במדי הצהובים-שחורים עם מספרים לא משכנעים במיוחד לעומת המספרים שלו מהשנים האחרונות. אמנם הוא כבש נגד אורדבסי ושרלרואה בליגה האירופית, אך בליגה לא מצא את הרשת. ואז הגיע המחזור החולף בסכנין, אצילי הרים, גבאי נגח לרשת ורץ לחגוג עם דגל ישראל.

 


גבאי מתקבל בפרחים מאוהדי ב"ש. הפעם יסתיים בשערים? (דני מרון)

 

נדמה שהחלוץ מתחיל להתחמם. "הוא הלך למקום שהוא משחק בו בכל משחק, מבקיע שערים, הוא שחקן מוביל ואחד מהיותר מנוסים בסגל של בית"ר. אני מאוד שמח בשבילו. לדעתי זו רק ההתחלה, אני בטוח שדובב יחד עם עומר אצילי יובילו את טבלת הכובשים של בית"ר בסוף העונה", החמיא חברו לשעבר, לוטם זינו, שחקנה של ת'ון.

 

כאמור ב-20:55 מצפה לגבאי שרשם 59 שערים בכל המסגרות במדי הקבוצה מבירת הנגב, מפגש מלא אמוציות מול המועדון בו שיחק בשנים האחרונות. בקיץ הוא כבר פגש בו בגביע הטוטו וספג 4:0 עם בית"ר, אך זכה לפרחים. הערב? זו אופרה אחרת לגמרי. אוהדי באר שבע לבטח ישמחו לפגוש שוב שחקן אהוב.

עוד באותו נושא: דובב גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי